شناسهٔ خبر: 43591956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حدود ۲ هزار خودرو عمومی در کرمانشاه رایگان دوگانه‌سوز شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی حدود هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شد.

صاحب‌خبر -

«فریدون یاسمی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در کرمانشاه از تیرماه امسال آغاز شده است، افزود: مالکان خودروهای عمومی (وانت‌بار و تاکسی) می‌توانند با مراجعه به آدرس GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت‌نام و دریافت نوبت تبدیل، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ‌اکنون در مرحله نخست اجرای این طرح هستیم و استقبال خوبی نیز شده است، تأکید کرد: مرحله دوم این طرح شامل دوگانه‌سوز کردن خودروهای مسافربر شخصی و آژانس‌های زیر پوشش نظارتی وزارت کشور یا شهرداری‌ها می‌شود.

یاسمی گفت: در ۶ ماه سپری شده از سال جاری روزانه بیش از ۹۰۰ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی از طریق ۷۲ جایگاه عرضه سوخت‌ گاز طبیعی در سطح‌ منطقه‌ توزیع‌ شده است.

به گفته او استان کرمانشاه با داشتن ۷۲ جایگاه فعال سی‌ان‌جی که ۴۰  درصد آن در مرکز استان فعالیت دارند، رتبه یازدهم کشوری را از نظر تعداد به خود اختصاص داده است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده است.

علاوه بر چهار شرکت تاکسی اینترنتی دارای مجوز، ۹ هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی اکنون در کلانشهر کرمانشاه فعال است.

نظر شما