شناسهٔ خبر: 43591502 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در جمع خبرنگاران؛

جزئیات دورکاری کارمندان استان تهران تشریح شد

تهران- معاون استاندار تهران جزئیات دورکاری کارمندان در این استان و نیز محدودیت های کرونایی ادارات را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا عباس پاشا ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری تهران در تشریح جزئیات دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان ادارات در این استان اظهار داشت: این مصوبه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و نیز اعلام استاندار تهران از روز گذشته در این استان اجرایی شده و تا پایان آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که این دورکاری برای کاهش حجم ترددها در کلانشهر تهران است، گفت: ادارات در شهرستان های استان تهران دورکاری ندارند و در این مناطق به دلیل کاهش تراکم مردم در ادارات نیاز به حضور کارمندان و پاسخگویی به ارباب رجوع وجود دارد و دورکاری فقط در ادارات کلانشهر تهران اجرا می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران همچنین خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط آحاد مردم به ویژه کارمندان ادارات شد و گفت: ۱۵ درصد از کارکنان دولت در استان تهران به کرونا مبتلا شده اند و در این خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهمیتی فزاینده ای دارد.

عباس پاشا در پاسخ به این سوال خبرنگار بازار که آیا ممکن است، در آینده شاهد دورکاری برای ادارات در شهرستان های استان تهران نیز باشیم؟ گفت: حداقل تا پایان آبان ماه بحث دورکاری برای ادارات شهرستان های استان تهران منتفی است و برای آذر ماه و نیز ماه های آینده متعاقبا تصمیم گیری و اطلاع رسانی می شود.

نظر شما