شناسهٔ خبر: 43591499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱.۵ تن پنیر غیربهداشتی در البرز کشف شد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم پنیر غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بهرام منصوری تصریح کرد: ماموران یگان امداد شهرستان البرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از راه‌های ارتباطی، به یک دستگاه نیسان وانت مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی متوقف شده یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم پنیر فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و قانونی کشف، و با حضور نماینده شبکه بهداشت در محل مشخص شد فاقد مصرف انسانی است.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز ارزش محموله کشف شده را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و اظهار داشت: در رابطه با این پرونده یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

واژگونی تراکتور جان راننده ۳۰ ساله قزوینی را گرفت

سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: به دنبال اعلام خبر واژگونی یک دستگاه تراکتور در جاده روستایی شازند در محدوده پاسگاه آق بابا، بلافاصله گشت انتظامی به همراه عوامل اورژانس به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد فردی ۳۰ ساله هنگام کار با تراکتور، دچار سانحه واژگونی شده و راننده آن به علت شدت جراحت های وارد شده، در دم فوت کرده است.

سرهنگ خدایی تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و با دستور مقام قضایی علت اصلی حادثه نیز از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

کشف پنج کیلوگرم تریاک از مسافر یک دستگاه اتوبوس در قزوین 

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از دستگیری یک مسافر اتوبوس و کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر خبر داد. 

سرهنگ فرهاد علی‌بیگی تصریح کرد: ماموران گشت پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین - زنجان به یک دستگاه اتوبوس که عازم اردبیل بود مضنون و آن را متوقف کردند.

به گفته وی، ماموران در بازرسی از اتوبوس متوقف شده به یکی از مسافران آن مشکوک و در کیف همراه وی پنج کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و نامبرده را نیز دستگیر کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما