شناسهٔ خبر: 43591470 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

با حکم مدیرکل آموزش وپرورش مازندران؛

اوانی رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش وپرورش مازندران شد

طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، ایمان اوانی به عنوان رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش وپرورش مازندران منصوب شد که این حکم توسط معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل به وی اعطا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ علی سهرابی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش مازندران در آیین معارفه گفت: ضرورت توجه به پژوهش در آموزش و پرورش مانند ضرورت آب برای حیات انسان است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان در زمینه پژوهشی پیشقراول هستند، تصریح کرد: اگر بخواهیم آموزش و پرورش پویا و بروز داشته باشیم باید تحقیق و پژوهش را سرلوحه همه تصمیمات آموزشی و تربیتی قرار دهیم تا بدنه جامعه تعالی فرهنگ را احساس کند. درواقع پیش فرض تمام اقدامات ما در تعلیم و تربیت باید کار پژوهشی باشد.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش وپرورش مازندران نیز در این آیین گفت: تحقیق و پژوهش باید تا مدارس رسوخ کند تا شاهد معلمان و دانش آموزان پژوهنده باشیم. خوشبختانه معلمان مازندرانی از درصد سواد علمی و تحصیلات تکمیلی بالایی برخوردارند و این یک ظرفیت بزرگ برای ما محسوب می شود.

ایمان اوانی با بیان اینکه در سالهای اخیر اولویت های پژوهشی بسیار خوبی در دستور کار آموزش و پرورش مازندران قرار داشته، تصریح کرد: باید سعی کنیم این اولویت ها را به سمت پژوهش های کاربردی و متناسب با نیازهای روز سوق دهیم تا بخش مهمی از گره های سیستم توسط یافته های پژوهشی گشوده شود.

 

نظر شما