شناسهٔ خبر: 43591242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شمار قربانیان کرونا در کردستان روبه افزایش است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به مرگ ۶۲۶ نفر از هم‌استانی‌ها از ابتدای پاندمی تاکنون اعلام کرد که متاسفانه در شبانه روز گذشته ۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند.

صاحب‌خبر -

فرزین رضاعی در گفت و گو با ایسنا با اشاره بستری بودن ۷١۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان اظهار کرد که ۳۴۶ نفر در سنندج، ۵۴ نفر در سقز، ١١۹ نفر در مریوان، ۳۰ نفر در قروه، ۳۸ نفر در بیجار، ۲۶ نفر در کامیاران، ١١ نفر در دیواندره، ۸۳ نفر در بانه و ۷ نفر نیز در بیمارستان دهگلان بستری هستند.

وی افزود که ۷۷ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مرگ ۸ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد که آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا شیوع تاکنون به ۶۲۶ نفر رسیده است.

وی با اشاره به فوت شدگان کرونا ویروس به تفکیک شهرستان‌ها ادامه داد: از ابتدای پاندمی تاکنون ۲۲۳ نفر در سنندج، ۱۲۶ نفر در سقز، ۵۱ نفر در قروه، ۴۵ نفر در کامیاران، ۵۳ نفر در بانه، ۳۹ نفر در دیواندره، ۳۵ نفر در بیجار، ۴۲ نفر در مریوان و ١۲ نفر در دهگلان جان خود را از دست داده‎‌اند.

رضاعی درپایان یادآور شد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما