شناسهٔ خبر: 43590858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبرداد؛

تحقق ۷۷درصدی اشتغال در بخش کشاورزی قزوین

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از تحقق ۷۷درصدی اشتغال بخش کشاورزی استان طی ۷ماهه سال جاری خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در جلسه کارگروه اشتغال استان؛ میزان تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان برای سال جاری سه هزار و۸۴۸نفر برای سال جاری تعیین شده بود که تاکنون دو هزار و ۹۵۹نفر در سامانه رصد اشتغال استانی ثبت شده است.
خمسه اظهار کرد: اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید ، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری ، تسهیلات بند الف تبصره۱۸، کمکهای فنی و اعتباری و مشاغل خانگی، تسهیلات خط ۸مکانیزاسیون به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی عامل ایجاد ، تثبیت اشتغال و در نتیجه تحقق میزان اشتغال پیش بینی شده است.
او؛ ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مهمترین مولفه های توسعه بخش کشاورزی ذکرکرد و گفت: در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی در شهرستان قزوین۹۶۲نفر، تاکستان۹۶۲ نفر ، بوئین زهرا۹۶۲نفر، آبیک ۴۲۰نفر، البرز۳۱۰نفر و آوج ۱۹۲نفر تعیین و ابلاغ شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: تاکنون شهرستان آوج با تعداد ۱۷۴نفر و تحقق ۹۰.۶درصدی بیشترین اشتغالزایی را در بخش کشاورزی استان  به خود اختصاص داده است.

48

برچسب‌ها:

نظر شما