شناسهٔ خبر: 43590831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ثبت‌نام دانشجویان بدون آزمون در دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری تا ۱۰ آبان‌ماه

فاطمه خسروی

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۲۴۶۰ نفر در سال جاری در دانشگاه‌های پیام نور استان و بدون شرکت در آزمون سراسری ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ثبت‌نام دانشجویان بدون آزمون در دانشگاه پیام نور از یکم آبان‌ماه لغایت ۱۰ آبان‌ماه سال‌جاری ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

علیرضا آبرود در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه مراحل ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور برای پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری به‌صورت کاملا غیر حضوری انجام می‌شود، اظهار کرد: دانشجویان در سایت سازمان سنجش می‌توانند کلیه مدارک خود را از طریق پورتال در سیستم بارگذاری کنند، کارشناسان تمامی مدارک را دریافت کرده و کار ثبت‌نام را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان با کلیه داوطلبان پذیرش‌شده در مراکز پیام نور چهارمحال و بختیاری تماس می‌گیرند، افزود: دانشجویان درصورت داشتن سوال به پورتال دانشگاه پیام نور پذیرش‌شده مراجعه کرده و در صورت جواب نگرفتن می‌توانند با دانشگاه مربوطه تماس حاصل کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نیاز به حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه وجود ندارد، بیان کرد: شرکت در کلاس‌های دانشگاه پیام نور در ترم جاری و ترم آینده به‌صورت مجازی است.

آبرود یادآور شد: ضرورتی برای پرداخت کامل شهریه در ابتدای ثبت‌نام وجود ندارد و دانشجویان جدیدالورود تنها با پرداخت ۵۰ درصد از شهریه ثابت می‌توانند ثبت‌نام خود را در این دانشگاه انجام دهند.

وی درخصوص تسهیلات در نظر گرفته شده ویژه دانشجویان پذیرش‌شده در دانشگاه پیام نور استان توضیح داد: در سال‌جاری این دانشگاه توانست اعتبار قابل توجهی از صندوق رفاه دانشجویی برای تخصیص وام دانشجویی و صندوق‌های قرض‌الحسنه دانشگاه دریافت کند، سود تسهیلات کمتر از ۱.۵ درصد است و دانشجویان مقطع کارشناسی تا سقف ۱۵ میلیون تومان و کارشناسی ارشد تا سقف ۲۵ میلیون تومان می‌توانند از وام‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اگر دانشجویی بخواهد در دانشگاه پیام نور تحصیل کند و مشکل مالی داشته باشد دانشگاه به روش‌های مختلف این موانع را برای وی برطرف کرده تا لطمه‌ای به تحصیل او وارد نشود، ادامه داد: این قابلیت نیز وجود دارد که کلیه دانشجویانی که پیش از سال ۹۸ در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده اما نتوانستند تحصیل خود را ادامه دهند با تخفیف شهریه و حذف دوره سنوات، ثبت‌نام مجدد خود را در دانشگاه انجام دهند.

آبرود درباره ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور ویژه افراد با سوابق تحصیلی گفت: ۲۴۶۰ نفر در سال جاری در دانشگاه‌های پیام نور استان بدون شرکت در آزمون سراسری ثبت‌نام کرده‌اند که رقم قابل توجهی است و نشان از اعتماد به این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام دانشجویان بدون آزمون در دانشگاه پیام نور را از اول آبان‌ماه لغایت ۱۰ آبان‌ماه سال‌جاری اعلام کرد.

وی به افرادی که در رشته مورد علاقه خود از طریق کنکور سراسری پذیرش نشده‌اند و در لیست ثبت‌نام کنندگان بدون آزمون نیز قرار ندارند توصیه کرد که اسامی خود را به دانشگاه‌های پیام نور استان اعلام کنند، با سازمان سنجش برای ثبت‌نام و ورود این دانشجویان در ترم بهمن رایزنی خواهد شد و امیدواریم این افراد بتوانند در ترم آینده در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.

انتهای پیام

نظر شما