شناسهٔ خبر: 43590827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اعلام کرد؛

تحویل ۱۱۲میلیون مترمکعب گاز به جایگاه‌های CNG در قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از تحویل بیش از ۱۱۲میلیون مترمکعب گاز به جایگاه‌های سوخت CNG استان در ۶ماهه نخست امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به توزیع ۱۱۲میلیون و ۲۲۴هزار متر مکعب گاز به جایگاه های CNG استان بیان کرد: این مقدار شامل ۴/۴درصد کل گاز مصرفی استان می باشد که جایگزین مصرف حدود ۱۳۱میلیون لیتر بنزین شده است و بدیهی است این جایگزینی مزیت های اقتصادی و زیست محیطی بسیاری با خود به همراه دارد.
بوشهری در ادامه گفت: در حال حاضر ۵۹جایگاه CNG در استان در امر توزیع گاز فعالیت دارند که از این تعداد ۱۵جایگاه در سطح شهر قزوین  و ۴۴جایگاه دیگر در سطح استان فعال هستند و با توجه به تعداد جایگاه های مذکور، استان قزوین جزء مناطقی محسوب می شود که مشکل خاصی در زمینه توزیع و تحویل گاز به خودرو ها ندارد و دسترسی به CNG به سهولت در آن امکانپذیر است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ضمن بیان اینکه استان قزوین پتانسیل احداث جایگاه CNG  جدید را دارد افزود:  تحویل گاز به  بخش هایی همچون CNG و واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ از اولویت های شرکت گاز استان است.

48

برچسب‌ها:

نظر شما