شناسهٔ خبر: 43590710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت های اسکیت سرعت کهگیلویه و بویراحمد با شناخت برترین ها پایان یافت 

یاسوج- ایرنا- رییس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت های اسکیت سرعت این استان امروز سه شنبه با شناخت افراد برتر در شهر یاسوج مرکز استان به پایان رسید. 

صاحب‌خبر -

احسان بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و  ورزش برگزار شد. 

وی افزود: ۵۰ اسکیت باز از کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها حضور داشته و در ۲ بخش مردان و زنان و سه رده سنی نونهالان،  نوجوانان و جوانان به مصاف یکدیگر رفتند. 

رییس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رده سنی نونهالان بخش زنان بهار حسینی اول شد، رها دیبافر عنوان دوم را کسب  کرد و الیانا عنایی به مقام سوم دست یافت. 

بهرامی عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان بخش زنان آوا قاسمی اول شد، فاطیما محمودی عنوان دوم را کسب کرد و زهرا قرخلویی به مقام  سوم دست یافت. 

وی ابراز داشت: در رده سنی جوانان بخش زنان نگین فردیان اول شد، آرشیدا انصاری عنوان دوم را کسب کرد و مارال یوسفی به مقام سوم  دست یافت. 

رییس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رده سنی نونهالان بخش مردان طاها سادات اول شد و ماهان هدایت زاده عنوان دوم را  کسب کرد. 

بهرامی اظهار داشت: در رده سنی نوجوانان بخش مردان عرشیا مدرسی اول شد، آرش جعفری عنوان دوم را کسب کرد و ایلیا حیدری به  مقام سوم دست یافت. 

وی افزود: در رده سنی جوانان بخش مردان کسری قیصری اول شد، پارسا نجفی عنوان دوم را کسب کرد و سجاد صالحی به مقام سوم  دست یافت. 

بهرامی بیان کرد: افراد برتر این رقابت ها از سوی هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح قهرمانی و هدایای ارزنده تجلیل شدند. 

۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه هر سال به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.  

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

نظر شما