شناسهٔ خبر: 43590633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پانزدهمین هدیه زندگی در زنجان

الناز آخوندی

مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند عضو دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: پانزدهمین اهدای عضو در استان، با اهدای ۴ ارگان حیاتی به نیازمندان پیوند عضو به ثبت رسید.

صاحب‌خبر -

شهریار امام‌وردی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با پانزدهمین اهدای عضو انجام شده در سال‌جاری، اظهار کرد: پانزدهمین اهدای عضو انجام شده متعلق به مرحوم محمد زرجینی، ۵۴ ساله است.

وی با بیان اینکه این مرحوم به دلیل تصادف رانندگی به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شده بود، افزود: با تایید مرگ مغزی شدن وی، اقدامات لازم برای رضایت گرفتن از خانواده مرحوم زرجینی انجام شد.

این مسئول با اشاره به رضایت خانواده مرحوم زرجینی برای اهدای عضو فرزندشان، تصریح کرد: آن مرحوم برای اهدای عضو به بیمارستان سینا تهران منتقل شد.

مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند عضو دانشگاه علوم‌پزشکی استان در رابطه با اعضای اهدا شده در پانزدهمین اهدای عضو سال‌جاری در زنجان، ادامه داد: کلیه‌ها، کبد و قلب مرحوم زرجینی به نیازمندان پیوند عضو اهدا شد.

امام‌وردی خاطرنشان کرد: قابل ذکر است در شرایط کنونی اپیدمی کووید- ۱۹ تلاش پزشکان و پرسنل فداکار پرستاری بیمارستان و تیم پرتلاش اهدای عضو استان در نگه‌داری و آماده‌سازی مرحوم برای اهدای عضو ستودنی است.

انتهای پیام

نظر شما