شناسهٔ خبر: 43590521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

تشکل های کارگری و کارفرمایی در چرخه اقتصادی نقش آفرین هستند

آشتاب، به نقش تشکل های کارگری و کارفرمایی در چرخه اقتصادی اشاره کرد و گفت: ۳۲۶ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان فعال هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی آشتاب»، امروز(6آبان) در جمع خبرنگاران به نقش تشکل های کارگری و کارفرمایی در حوزه کار و تولید اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه و تقویت این تشکل ها در محیط‌ کار و تولید از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: تشکل های کارگری و کارفرمایی در تنظیم رابطه کارفرما و کارگران نقش مؤثری دارند و از تنش‌های کاری، جلوگیری خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه در زمینه توسعه و ارتقا تشکلات صنفی در لرستان اقدامات مؤثری انجام شده است،  ادامه داد: این تشکل ها در سالم سازی محیط‌ کارگری و در چرخه اقتصادی جامعه نقش آفرین هستند.

 

آشتاب به فعالیت ۳۲۶ تشکل کارگری و کارفرمایی در لرستان اشاره کرد و گفت: ۲۷۴ تشکل کارگری و همچنین ۵۲ تشکل کارفرمایی در واحدهای اقتصادی استان تشکیل شده است.

 

وی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه تشکل ها خبر داد و اذعان داشت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از هزار نفر ساعت آموزش‌های مرتبط ویژه تشکل ها برگزار شده است.

پایان پیام/666

نظر شما