شناسهٔ خبر: 43590361 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرعامل شرکت پست در بازدید از انبار توشه راه آهن:

كیفیت ارسال مرسولات به كمك شبكه ریلی بهبود یافته است

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: ارسال مرسولات به کمک شبکه ریلی کشور، بهبود کیفیت و سرعت خدمات پستی را به همراه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  رمضانعلی سبحانی‌فر عصر دیروز در جریان بازدید از انبار توشه راه آهن، ضمن مثبت ارزیابی کردن روند جابجایی مرسولات پستی از طریق شبکه ریلی، خواستار توسعه همکاری‌های پست با شرکت راه آهن و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دو طرف شد.

به گفته وی، با توجه به افزایش حجم مرسولات به ویژه مرسولات خرید اینترنتی در دوران شیوع ویروس کرونا، بخش زیادی از حمل و جابجایی بسته‌های پستی به ویژه در خطوط مبادله‌ای اهواز، مشهد، تبریز، کرمان، بندرعباس و ... از طریق شبکه ریلی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پست در ادامه بررسی وضعیت ارسال مرسولات که به همراه محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران ستادی اجرایی انجام شد، از بخش‌های مختلف مرکز تجزیه و مبادلات کشور نیز بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید

سبحانی‌فر که با هدف بررسی نحوه آماده سازی مرسولات پلمپ دفاتر و مقررات اداره کل ثبت شرکت‌ها، جزئیات توزیع مرسولات پستی و گشت‌های نامه رسانی از این مرکز بازدید کرد، در این رابطه گفت: به منظور تسریع در روند توزیع و کاهش مدت سیر، تجزیه و پالت‌بندی مرسولات انبوه از مبدا شرکت‌ها به صورت استانی در حال انجام است.

وی افزود: تجزیه مرسولات از مناطق تهران به هشت استان پر ترافیک کشور شامل خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مازندران، گیلان، البرز، فارس و خوزستان در مبدا و رهسپاری به مرکز تجزیه و مبادلات، به منظور ارسال به استان‌های مقصد نیز در دستور کار حوزه فنی قرار دارد.

معاون وزیر تصریح کرد: تا چند روز آینده با افزایش امکانات و به روز رسانی زیرساخت‌های فنی، مرسولات تمامی مناطق پستی تهران براساس نواحی تجزیه خواهند شد که این امر موجب کاهش مدت سیر مرسولات به ۲۴ ساعت خواهد شد.

بازدید از منطقه پستی جنوب تهران از دیگر بخش‌های برنامه بازدید امروز مدیرعامل در بررسی روند ارسال مراسلات بود.

كیفیت ارسال مرسولات به كمك شبكه ریلی بهبود یافته است

كیفیت ارسال مرسولات به كمك شبكه ریلی بهبود یافته است

كیفیت ارسال مرسولات به كمك شبكه ریلی بهبود یافته است

انتهای پیام/

نظر شما