شناسهٔ خبر: 43590123 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

ناگفته‌های رابطه عجیب و مخفیانه کریستیانو رونالدو با مدل ایرانی + عکس

امیر دریکوند / مرکز خبر ورزش 11

سوپر استار پرتغالی یوونتوس همواره در روابط شخصی اش بحران زده عمل کرده است.

صاحب‌خبر -

ورزش11 -این آرامش نسبی که این روزها بر رابطۀ کریستیانو رونالدو و جورجینا حاکم است، را باید بی سابقه خطاب کرد! چرا که رونالدو هیچگاه تا به  این حد نتوانسته بود روابط شخصی خود را کنترل شده به پیش ببرد، مانند اتفاقاتی که با مدل دورگه ایرانی، یعنی ایرنا شایک تجربه کرد!

 

حتما می دانید که سرنوشت ایرنا و رونالدو به کجا ختم شد! رمانتیک ترین رابطۀ این دو زوج تبدیل به جهنمی ترین رابطۀ ممکن شد، تا جایی که ایرنا شایک و رونالدو کارشان به کتک کاری هم کشید، هرچند که ایرنا نیز در آن روزها سن و سال کمی داشت و طبق اعترافش، نمی توانست کنترل کافی را بر روی رفتارش داشته باشد.

ایرنا شایک در خاطرات خود اینگونه می‌گوید: کریستیانو، مغرور و جاه طلب بود، عادی ترین مکالمه با او تبدیل به جنجال می شد و دائما مرا متهم می کرد که موقعیت او را حرفه اش درک نمی کنم و آن را به خطر می اندازم! ما هیچگاه جز ملاقات اولمان نتوانستیم شادی در کنار یکدیگر را تجربه کنیم! رسماً از او خواستم که نزد مشاور برویم یا اگر از موقعیت خود می ترسد که به خطر بیافتد، مشاوره آنلاین را از طریق اپلیکیشن هایی که شخصاً به آن اعتقاد زیادی داشتم را استفاده کنیم؛ مشاوره ای که بسیاری از بحران های کریستیانو را به او نشان داد.



بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال مشکلات زندگی شخصی خود را به صورت آنلاین و مشاوره های موجود در اپلیکیشن های زناشویی حل کرده اند! آمار و ارقام موجود می گوید مراجعه به مشاورین مسائل زناشویی در روزهای قرنطینه و بحران شیوع ویروس کرونا دو چندان شده و بسیاری از زوج ها و حتی افراد مجرد نیازمند این اتفاق هستند که ما به شما   یکی از برترین اپلیکیشن های کشور، یعنی اپلیکیشن رُمانتیکا را معرفی می کنیم که می توانید هر آنچه از مسائل زناشویی را که می خواهید در آن بیابید؛ با کلیک بر روی لینک زیر به راحتی اپلیکیشن رُمانتیکا را دانلود کنید:


    دانلود اپلیکیشن رُمانتیکا (اندروید)

دانلود اپلیکیشن رُمانتیکا ( ای او اس)

 

نظر شما