شناسهٔ خبر: 43589527 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شیب فوتی های کرونا بیشتر شد؛

آخرین آمار کرونا در ایران 6 آبان 99/ جان باختن ۳۴۶ بیمارکرونایی در شبانه روز گذشته

ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته جان ۳۴۶ نفر از بیماران را گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش افکارنیوز، ویروس کرونا  در کشور جولان می دهد و مسئولان و مردم نگران وضعیت کرونا در کشور هستند. آخرین آمار کرونا در کشور را از زبان سخنگوی وزارت بهداشت بخوانید.

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۶ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۹۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۳۵ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۸۱ هزار و ۸۲۴ نفر رسید.

جان باختن ۳۴۶ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۳ هزار و ۲۹۹ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۴۶۳ هزار و ۶۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

فوتی کرونا

وضعیت شدید ۴۹۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹

۴۹۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون چهار میلیون و ۷۸۶ هزار و ۷۶۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وضعیت استان ها

کرونا وضعیت قرمز

استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

 

نظر شما