شناسهٔ خبر: 43589499 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اعلام کرد:

ضرب الاجل ۲ ماهه دادستان اصفهان برای رفع تصرفات زاینده‌رود

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: افرادی که با هدف سودجویی در حریم یا بستر زاینده‌رود اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز کرده‌اند دو ماه فرصت داد تا به صورت خودجوش نسبت به رفع تصرف اقدام کنند و در غیر این صورت دستگاه قضایی با عزم جدی با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فلاورجان، اظهار کرد: انتظار و مطالبه بحق عموم از دستگاه قضائی، فسادستیزی و مقابله همه جانبه با مفسدان در حوزه‌های مختلف است و مبارزه با فساد و عدالت اجتماعی دو روی یک سکه است که باید با همکاری همه دستگاه‌ها محقق شود.

وی افزود: در شرایط کنونی دارا بودن روحیه انقلابی و جهادی در انجام وظایف در هر مسئولیتی شرط اصلی پیشرفت و فائق آمدن بر مشکلات است، چرا که دشمن با نقشه ایجاد یأس در مردم و مسؤولان پا به میدان مبارزه نهاده و ضروری است با اتکای بر قدرت و قوای درونی و همبستگی و اتحاد ملی همانند اوایل انقلاب در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد.

وی رفع موانع تولید را از دیگر محورها و برنامه‌ها در قوه قضائیه اعلام و خاطرنشان کرد: همانگونه که تأکید مقام رهبری در سال‌های اخیر بر حمایت و تکیه بر تولید داخل بوده است، با نگاه به قوا و ظرفیت‌های درون کشور و نیز حمایت از تولیدکنندگان می‌توان مشکلات اقتصادی کشور را چاره‌اندیشی و حل و فصل کرد.

اصفهانی به حفظ حقوق عامه به عنوان یکی از وظایف دادسرای عمومی و انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: دادستان‌ها در سراسر استان رویکرد مبارزه قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و متعرضان به حقوق عامه و اراضی ملی و منابع طبیعی را در دستور کار دارند.

دادستان اصفهان در پایان به افرادی که با هدف سودجویی در حریم یا بستر زاینده رود اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز کرده‌اند دو ماه فرصت داد تا به صورت خودجوش نسبت به رفع تصرف اقدام کنند و در غیر این صورت دستگاه قضائی با عزم جدی با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.

گفتنی است در پایان این آئین از خدمات جعفر زین‌العابدینی، تقدیر و با اعطای حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضائیه امان‌الله شفیعی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان فلاورجان منصوب شد.

نظر شما