شناسهٔ خبر: 43589211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با صدور پیامی انجام شد؛

محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به مقدسات دینی

ارومیه – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با صدور پیامی اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به مقدسات دینی و پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در محکومیت گستاخی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در حمایت از اقدام وقیحانه روزنامه فرانسوی در توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) پیامی بدین شرح صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است: جای تأسف است که بار دیگر مردم بیدار و آزادی خواه جهان شاهد واکنش و حمایت سخیف و پر از ضعف و زبونی یکی از رؤسای جمهور کشورهای غربی در ادامه سیاست‌های اسلام ستیزانه در غرب بودند.

اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از روزنامه‌هایی که در توهین به مقدسات دینی و پیامبر گرامی اسلام (ص) گوی سبقت را از رقبای خود ربوده اند نشان از سیاست اسلام ستیزانه کشورهای غربی و ترس سردمداران استکبار از روند گسترش آموزه‌های اصیل و انسانی پیامبر گرامی اسلام (ص) در این کشورها دارد که دست و پا زدن سیاستمدارانی عاجز که فهم درستی از کمال انسانی و رأفت دینی در دایرة المعارف دنیاپرستی آنان جایی ندارد سردرگمی و شکست سیاست‌های آنان در ترغیب مردم برای تبعیت از آنان را فریاد می‌زند چرا که مردم جهان در مسیر آگاهی‌های خود به دنبال برون رفت از باتلاق شهوت و هوس دنیاپرستان به سوی کمالات فطری و اسلامی هستند.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام وقیحانه و حمایت از تحریم کالاهای فرانسوی توسط مسلمانان جهان، چنین اظهاراتی را در ادامه پروژه شکست خورده اسلام ستیزی در غرب که کشورهایی همچون آمریکا، فرانسه و انگلیس تحت محوریت فاشیسم جدید غربی می دانم که یقیناً این اقدامات ارمغانی جز شنیع‌تر شدن جوامع غیرانسانی در کشورهای غربی نخواهد داشت.

مردم مسلمان ایران اسلامی و استان آذربایجان غربی در کنار علما و ملت بیدار جهان در محکومیت این اقدامات به پا خواسته و با خروش غیرت دینی خود اجازه نخواهیم داد جریان‌های باطل، انسان ستیز و ضد اسلام جریان توهین به پیامبر خوبی‌ها را عادی سازی کنند و از این طریق مانع شنیده شدن صدای حق در سراسر جهان شوند.

نظر شما