شناسهٔ خبر: 43588915 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

گوشی شیائومی ردمی کی ۳۰ اس با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

gsmarena

صاحب‌خبر -

گوشی شیائومی ردمی کی ۳۰ اس – Xiaomi Redmi K30S با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی٬ چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد.

شیائومی پس از هفته‌ها انتشار تیزرهای تبلیغاتی مختلف٬ سرانجام از گوشی شیائومی ردمی کی ۳۰ اس خود رونمایی کرد. این گوشی از مشخصات فنی جالب توجهی را در بر می‌گیرد که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی٬ چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و یک نمایشگر بزرگ ۶.۶۷ اینچی با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی می‌شود. همه چیز در این گوشی آشنا به نظر می‌رسد٬ زیرا آن همان گوشی شیائومی می ۱۰ تی است که با برند ردمی به برخی دیگر از بازارها عرضه می‌شود.

شیائومی ردمی کی ۳۰ اس شیائومی ردمی کی ۳۰ اس

شیائومی ردمی کی ۳۰ اس

تفاوت اصلی Redmi K30S با Mi 10T پیکربندی حافظه آن‌ها است. این شامل یک رم ۸ گیگابایتی و یک حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی می‌شود. گرچه این گوشی فاقد یک اسلات کارت حافظه است و فقط باید روی حافظه داخلی آن حساب کنید. پنل نمایشگر این گوشی LCD با نسبت ابعاد ۲۰:۹ و رزولوشن +Full HD است که باعث حضور یک حسگر اثر انگشت روی فریم کناری آن شده است. در حفره‌ی درون نمایشگر این گوشی یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است. نمایشگر این گوشی با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. این محافظ روی قاب پشتی گوشی نیز قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی٬ ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو اشاره کرد. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که با توان ۳۳ وات شارژ می‌شود. این گوشی همچنین همه‌ی گزینه‌های ارتباطی مورد نیاز شما را ارائه می‌کند. از آن‌ها می‌توان به وای فای ٬۶ بلوتوث ٬۵ شبکه ۵G و درگاه USB-C اشاره کرد.

گوشی شیائومی ردمی K30S در دو رنگ مشکی و نقره‌ای و با قیمت ۳۹۰ یا ۴۱۵ دلاری٬ بسته به پیکربندی حافظه آن عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما