شناسهٔ خبر: 43588749 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

امضای تفاهم نامه فیمابین فرماندهی نیروی انتظامی استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ارتباط با این تفاهم نامه بیان کرد: این تفاهم نامه همکاری مشترک با محوریت نظم و امنیت عمومی بر اساس فرهنگ اجتماعی در 5 ماده امضا شد.

فاطمه کرمپور گفت: توسعه ظرفیت های مشارکت پذیر دو سازمان در راستای توسعه نظم و امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و وقوع جرم از طریق اجرای برنامه های مشترک اجتماعی، فرهنگی، علمی، تجربی، آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی و تبادل اطلاعات بخش هایی از اهداف این تفاهم نامه می باشد.

وی عنوان کرد: هماهنگی و برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های آموزشی برای ارتقاء سطح دانش افراد، برگزاری کارگاه های آموزشی، جشنواره ها، نمایشگاه های عمومی و تخصصی و همایش های مشترک، همکاری در زمینه امور فرهنگی هنری و تولید محتوا در حوزه آسیب های اجتماعی به منظور آطلاع رسانی عمومی و آمادگی اعزام کارشناسان جهت آگاه سازی و آموزش های پیشگیرانه از محورهای همکاری در این تفاهم نامه است.

کرمپور خاطرنشان کرد: مدت اجرای این تفاهم نامه یکسال تعیین شده که در صورت توافق دو دستگاه قابل تمدید است.

وی اظهار کرد: جامعه ارگانیزم پویا و زنده ای است که حیات آن وابسته به عملکرد صحیح و هماهنگی میان تمام اعضای تشکیل دهنده آن بوده تا بتوانند زمینه رشد و توسعه در تمامی عرصه های زندگی اجتماعی را فراهم می نمایند.

کرمپور بیان داشت: توجه به مقوله فرهنگ ارتقاء و تبیین فرهنگ اسلامی و اجتماعی در جامعه بوجود می آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در پایان ضمن تقدیر از سرتیپ دوم خلیل واعظی فرمانده نیروی انتظامی استان، افزود: همکاری و همراهی فرماندهی و مجموعه نیرو انتظامی با رویکرد فرهنگی ستودنی است.

نظر شما