شناسهٔ خبر: 43587971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

بررسی مراحل طراحی احداث پروژه تالار مرکزی سمنان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهندسان مشاور

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح روز سه شنبه در نشستی با مهندسان مشاور تالار مرکزی سمنان با اشاره به اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه از گروه مشاوران خواست تا در طراحی و ارائه نقشه های لازم برای دریافت جواز، شروع عملیات ساخت و جذب اعتبارات تخصیص یافته تا پایان سالجاری تاکید کرد.

وی بر ضرورت فازبندی پروژه و در اولویت قرار دادن احداث و تکمیل سالن موسیقی تاکید کرد و افزود: در فضای باز این مجموعه باید فضاهایی برای اجرای برنامه های فرهنگی هنری در فضای باز پیش بینی و اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: تلاش این اداره کل بر پرهیز از طولانی شدن اجرای پروژه تالار مرکزی سمنان است و این امر نیازمند سرعت دادن به طراحی و انجام اقدامات اولیه توسط گروه مهندسان مشاور است.

در این نشست که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد مهندسان مشاور نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در طراحی پروژه تالار مرکزی سمنان و نکات فنی، فضاهای پیش بینی شده و نیز درخواست های خود ارائه کردند و معاونان و مسوولان این اداره کل نیز دیدگاهها و نظرات خود را در این پروژه ارائه کردند.

زمین مورد نیاز برای ساخت این تالار به وسعت ۱۰ هزار مترمربع اختصاص یافته و تلاش مسوولان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر شروع هرچه سریعتر احداث این تالار با زیربنای بیش از ۱۰ هزار مترمربع استوار است.

 زمین مورد نیاز احداث تالار مرکزی سمنان در ضلع جنوبی بوستان کومش تامین و واگذار شده است و این طرح مشتمل بر فضاهایی چون آموزشی، فرهنگی، اداری، نمایشگاه و خدماتی است.

نظر شما