شناسهٔ خبر: 43587802 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مهدی رحمتی تماشاگر ویژه بازی تیم امید شهر خودرو

مهدی پورپاکار

سرمربی تيم شهر خودرو خراسان در بازی تيم اميد اين باشگاه حضور پيدا كرد

صاحب‌خبر -

سید مهدی رحمتی سرمربی تیم بزرگسالان شهر خودرو، امروز تماشاگر دیدار تیم های امید شهر خودرو و صنعت خرایان بود.
به گزارش طرفداری و به نقل از سايت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان، سيد مهدی رحمتی با حضور در زمين شماره يك مجموعه ورزشی تختی مشهد، ديدار تيم اميد باشگاه شهر خودرو مقابل صنعت خراسان را از نزديك نظاره كرد و شاهد عملكرد بازيكنان اين تيم بود.

رحمتي كه به همراه حسين بادامكی مدير تيم و دستيارانش و يونس گرايلی مدير تيم های پايه اين باشگاه به ورزشگاه تختی رفته بود، با سيروس سنگچولی سرمربي تيم اميد شهر خودرو و دستيارانش به گفتگو پرداخت و در خصوص حضور بازيكنانی از تيم اميد در تمرينات تيم بزرگسالان با يكديگر تبادل نظر كردند.

تيم اميد شهرخودرو كه خود را برای حضور در مسابقات ليگ برتر اميدها كشور آماده می كند ، در مصاف دوستانه با تيم صنعت خراسان با دو گل حسن كارپيچ به برتری رسيد.

سرمربي تيم بزرگسالان شهر خودرو در خصوص حضورش در جمع تيم اميد اين باشگاه گفت:

ما به تيم های پايه و به ويژه اميد به عنوان بازوان تيم بزرگسالان نگاه می كنيم و برنامه ريزی جدي داريم تا در بازی هاي اين تيم برای پيدا كردن نفرات تاثير گذار و با استعداد حضور پيدا كنيم.

رحمتی افزود:

تيم های ديگر استان نيز كه در بخش پايه و اميد فعاليت دارند از اين امر مستثنی نخواهد بود و با برنامه ريزی انجام شده در بازی های تيم های ديگر نيز حضور پيدا خواهيم كرد تا اگر بازيكنی مستعدی را مشاهده كرديم از آنها برای حضور در تمرينات دعوت نماييم.

رحمتی ادامه داد:

در اين مسير از مربيان باشگاه های مختلف نيز درخواست داريم تا اگر بازيكن مستعدی را در تيم های شان دارند به ما معرفی نمايند و ما نيز گروه فنی را براي اين امر اختصاص داديم تا آنها را زير نظر بگيرند. باشگاه شهر خودرو با آغوش باز از همه مربيان رده پايه استقبال می كند تا اگر بازيكنی دارای استعداد است به ما معرفی كنند و ما نيز از اين پس جلسات ويژه ای را در اين خصوص خواهيم داشت.

نظر شما