شناسهٔ خبر: 43587721 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نماینده مردم تهران در مجلس:

مجلس انقلابی تحریم کالاهای فرانسوی را دنبال کند

تقی پور، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دستگاه دیپلماسی کشور برخورد جدی با ناقضان حقوق بین الملل، دولت های هتاک و شیطان صفتان را در دستور کار قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رضا تقی پور در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری گفت: اخطار بنده بر اساس اصل ۱۵۲ قانون اساسی است.

وی ادامه داد: این اصل می‌گوید که سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر اساس نفی هرگونه سلطه جویی و سلطه پذیری و حفظ استقلال همه جانبه و تمامیت ارضی کشور است.

نماینده مردم تهران، ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: لازمه این امر استمرار توجه و  مداوم در حرکات و رفتار دشمنان استقلال و تمامیت ارضی این کشور پهناور اسلامی است و در راس آنها شیطان بزرگ است که در کمال وقاحت و خباثت مکرراً و در طول چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همواره بر شیطنت، کارشکنی و دشمنی ظالمانه با این ملت شریف اصرار ورزیده است.

وی بابیان اینکه  ساز ناکوک و مبارزه با شیطان بزرگ علی رغم عدم  تنازل او از دشمنی تمام‌عیار با کشور بزرگ ایران در راستای تحریف حقایق و مکمل تحریم‌های ظالمانه است، تصریح کرد: بر کلیه علاقمندان و استقلال کشور است که علاوه بر اینکه باید در همه زمینه ها به خصوص در حوزه اقتصادی به فکر تأمین استقلال کشور باشند، از دشمنی استکبار جهانی و هم‌پیمانان کوچک و بزرگان غافل نباشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه با وحدت کلمه ، بسیج همه امکانات و تقویت قدرت بازدارندگی از استقلال کشور صیانت  حفاظت کنیم، خاطرنشان کرد: رفتار بی شرمانه رئیس جمهور فرانسه در حمایت از هتاکان و توهین کنندگان به ساحت پیامبر مهربانی و رحمت اللعالمین(ص) را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.

تقی پور در پایان خاطرنشان کرد: لازم است دستگاه دیپلماسی کشور برخورد جدی با ناقضان حقوق بین الملل، دولت های هتاک و شیطان صفتان در دستور کار قرار دهند و ملت بزرگ ایران و مجلس انقلابی تحریم کالاهای فرانسوی را دنبال کنند.

نظر شما