شناسهٔ خبر: 43587335 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حفظ ایمنی بنادر با بازرسی بیش از ۳ هزار شناور ایرانی و خارجی

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از انجام بازرسی بیش از ۳۳۰۷ شناور ایرانی و خارجی متردد در راستای حفظ و ارتقاء ایمنی بنادر کشور خبر داد. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین عباس‌نژاد با اشاره به اینکه کنترل و بازرسی از کشتی های تحت پرچم و خارجی متردد به بنادر و آب‌های تحت حاکمیت یکی از اصلی‌ترین وظایف کشورهای متعهد به کنوانسیون های بین‌المللی و دارای پرچم و بندر است، اظهار داشت: ایران با پیوستن به اکثر کنوانسیون های بین‌المللی و بیشترین مرز دریایی در پهنه خلیج فارس و دریای عمان، یکی از کشورهای دارای اعتبار در منطقه و صحنه بین‌المللی است.

وی ادامه داد: وظیفه نظارت بر انطباق شناوران متردد به بنادر ایران در بیش از ۱۲ مرکز اصلی و ۱۰ بندر فرعی بر عهده افسران کنترل و بازرسی سازمان بنادر و دریانوردی به تعداد نزدیک به ۱۰۰ نفر بازرس آموزش دیده است.
 
به گفته عباس نژاد؛ طی هفت‌ماه اول امسال به رغم شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص حاکم بر کشور، افسران کنترل و بازرسی کشتی‌ها ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تهیه طرح‌های اقتضایی مرتبط با شرایط اضطراری موفق به انجام بازرسی بیش از ۳۳۰۷ مورد شناور ایرانی و خارجی متردد به بنادر شده و نقش بسزایی در حفظ و ارتقاء ایمنی بنادر داشته اند.
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: شیوع بیماری کرونا و شرایط تحریمی نتوانسته است، مانع از انجام وظایف افسران کنترل و بازرسی در ارتقاء ایمنی بنادر و اطمینان از انطباق حداکثری شناوران متردد با الزامات ملی و بین‌المللی شود و افسران کنترل و بازرسی کشتی ها همگام با سایر همکاران حوزه دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با نظارت بر حفظ ایمنی شناوران متردد در چرخه تجارت دریایی در بنادر کشور موجب حفظ پویایی زنجیره اقتصاد کشور و در عرصه خدمت به کشور شده اند.
انتهای پیام/

نظر شما