شناسهٔ خبر: 43587183 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انصار الله خبر ترور وزیر «ورزش و جوانان» یمن را تأیید کرد

وزیر کشور دولت نجات ملی یمن خبر ترور «حسن زید» وزیر ورزش و جوانان دولت مستقر در صنعا را تأیید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المسیره، وزارت کشور یمن با اشاره به سوءقصد نیروهای وابسته به عربستان سعودی به وزیر جوانان و ورزش این کشور اعلام کرد، وی در این عملیات به شهادت رسید.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وزارت کشور یمن اعلام کرد: " حسن زید"  وزیر جوانان و ورزش این کشور در جریان عملیات سوءقصد عناصر وابسته به متجاوزان سعودی - آمریکایی در صنعا به شهادت رسید.

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی وابسته به وزارت کشور یمن، صبح امروز سه‌شنبه عناصر جنایتکار وابسته به متجاوزان سعودی و آمریکایی حسن زید را در صنعا هدف ترور قرار دادند و به شهادت رساندند.

در این عملیات خودروی حامل حسن زید که دخترش راننده آن بود هدف تیراندازی قرار گفت و هر دو نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

طبق اطلاعات وزارت کشور یمن، وزیر ورزش این کشور به یک بیمارستان یمنی - آلمانی انتقال یافت؛ اما به شهادت رسید و دخترش به‌شدت مجروح است.

مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی همچنین اعلام کرد: حسن زید هیچ محافظ شخصی نداشت و همواره مانند هر شهروند دیگری به‌تنهایی رفت‌وآمد می‌کرد.

وزارت کشور یمن تأکید کرد: این اقدام جنایتکارانه در چارچوب نقشه تجاوزکارانه‌ای قرار دارد که هدف از آن حمله به شخصیت‌ها و کادر ملی است.

بنابر اعلام وزارت کشور یمن، اکنون تحقیقات و پیگیری‌های  امنیتی در این خصوص در جریان است و جنایتکاران محاکمه خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما