شناسهٔ خبر: 43586947 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تقی‌پور:

کالاهای فرانسوی تحریم شود

تقی پور با اشاره به حمایت رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین کنندگان به پیامبر اسلام، خواستار تحریم کالاهای فرانسوی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا تقی‌پور انواری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اصل ۱۵۲ قانون اساسی، سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر اساس نفی هرگونه سلطه جویی و سلطه پذیری و حفظ استقلال همه جانبه و تمامیت ارضی کشور است.

او ادامه داد: لازمه این امر استمرار توجه و دقت در حرکات و رفتار دشمنان و در رأس آن شیطان بزرگ، استقلال و تمامیت ارضی این کشور پهناور اسلامی است.

تقی پور اظهار کرد: در کمال وقاحت و خباثت مکرراً و در طول چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی آمریکا همواره  شیطنت، کارشکنی و دشمنی با این ملت شریف اصرار ورزیده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ساز ناکوک مبارزه با شیطان بزرگ، با وجود دشمنی تمام عیار این کشور و ملت ایران در راستای تحریف حقایق و مکمل تحریم‌های ظالمانه است. بر تمام علاقه‌مندان استقلال کشور واجب است که در زمینه در تمام زمینه‌ها به خصوص در حوزه اقتصادی به فکر تأمین استقلال کشور باشند و از دشمنی استکبار جهانی و هم‌پیمانان آن غافل نباشند. با وحدت کلمه و با بسیج و تقویت همه‌ امکانات باید از استقلال کشور صیانت کرد.

او گفت: رفتار شریرانه رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین کنندگان به ساحت پیامبر مهربانی و رحمة لالعالمين را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم «ای مگس! عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.»

تقی پور در پایان تأکید کرد: دستگاه دیپلماسی کشور برخورد جدی با ناقضان حقوق بین الملل و دولت‌های هتاک و شیطان صفتان را در دستور کار قرار دهد و ملت بزرگ ایران و مجلس انقلابی تحریم کالاهای فرانسوی را دنبال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما