شناسهٔ خبر: 43586809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات تولید در بوشهر راه‌اندازی شد

بوشهر- در آئینی با حضور استاندار بوشهر مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در بوشهر راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر ظهر سه‌شنبه در حاشیه این آئین اظهار داشت: بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری باید با تفویض اختیار منطقه‌ای زمینه حل آنها در استان فراهم شود.

عبدالکریم گراوند گفت: بسیاری از موانع واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری ناشی از نبود اختیارات لازم در حوزه استانی است.

وی با بیان اینکه رهبری نیز فرمودند مشکلات فراروی تولید از هفت خوان به ۷۰ خوان رسیده است تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی حل مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری ظرفیتی برای تحقق تسهیل گری در تولید است که باید نهایت بهره‌برداری از آن صورت گیرد.

مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در آئینی با حضور استاندار و شماری از مسئولان استانی در بوشهر راه‌اندازی شد.

در این مرکز فوریت نمایندگان همه دستگاه‌هایی مرتبط با حل مشکلات تولید و طرح‌های سرمایه‌گذاری با اختیار تام حضور دارند و باید آمادگی لازم داشته باشند تا در محل فعالیت مرکز فوریت بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری حضوری پررنگ و مؤثر داشته و برای حل مشکلات گره‌گشا باشند.

این مرکز از ساعت ۸ تا ۲۰ در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر فعال است و تکامل‌یافته سامانه بهین یاب است که بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در کشور دارد.

نظر شما