شناسهٔ خبر: 43586413 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آمفی‌تئاتر‌های سرای محلات تهران سالن‌ سینما می شوند

 کسری حسنی گفت: تبدیل آمفی‌تئاتر‌های محلات به سالن‌های سینمایی در مقیاس کوچک، منجر به بهره‌مند شدن تمامی محلات پایتخت از ظرفیت پخش و اکران فیلم می‌شود. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان- سرپرست شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران از برنامه‌ریزی برای تبدیل آمفی‌تئاتر‌های سرای محلات به سالن‌های سینمایی خبر داد.

 کسری حسنی، سرپرست شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این خبر و با اشاره به طرح جامع توسعه فضا‌های فرهنگی شهر تهران، گفت: تبدیل آمفی‌تئاتر‌های محلات به سالن‌های سینمایی در مقیاس کوچک، منجر به بهره‌مند شدن تمامی محلات پایتخت از ظرفیت پخش و اکران فیلم می‌شود.

حسنی افزود: به تازگی در نشستی که با رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران (مدیریت محله) برگزار شد، در خصوص انعقاد موافقتنامه دوجانبه برای تبدیل آمفی‌تئاتر‌های سرای محلات به سالن‌های سینمایی در مقیاس کوچک تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: این امر در راستای اهداف و سیاست‌های مصوب در امور فرهنگی و هنری مبنی بر توسعه، احداث فضا‌ها و مراکز فرهنگی، ورزشی و سینمایی در سطح شهر و ارتقای سطح کمی و کیفی سرانه فضا‌های خدماتی شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است.
 
بیشتر بخوانید:

به گفته سرپرست شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران، تبدیل آمفی‌تئاتر‌های سرای محلات به سالن‌های سینمایی منجر به توسعه فیزیکی بنا‌ها و فعالیت‌های فرهنگی می‌شود تا شهروندان آشنایی بیشتری با هویت محل زندگی خود پیدا کرده و نسبت به آن احساس تعلق کنند.

وی به برنامه‌های در نظر گرفته شده در این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی ﺿﻮاﺑﻂ و دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ‌ﻫﺎی لازم مربوط به ﺳﺎزﻣﺎن آﺗﺶ‌ﻧﺸﺎﻧی و ﺧﺪﻣﺎت اﻳﻤﻨی در ﻣﻮرد اﻳﻤﻨی ﺳﺎلن‌های سینمایی و تجهیزات فنی در این زمینه رعایت خواهد شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما