شناسهٔ خبر: 43586287 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

کریمی فیروزجایی قرائت کرد

بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از مدرسه تلویزیونی ایران/ عصر رسانه و معلم آغاز شده

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه بیش از ۱۹۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از مدرسه تلویزیونی ایران را قرائت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی کریمی فیروزجایی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 6 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 190 نفر از نمایندگان در حمایت از مدرسه تلویزیونی ایران را قرائت کرد.

در حالی که با شیوع ویروس کرونا زندگی روزانه مردم غیور و پرتلاش ایران اسلامی مانند دیگر مردم جهان دچار اختلال شده است و به دنبال آن تعطیلی ناگهانی مدارس و مراکز آموزشی موجب خانه‌نشین شدن میلیون‌ها دانش‌آموز در سطوح مختلف تحصیلی را به همراه داشته و نتیجه آن ایجاد حفظ ناامیدی در بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها شده است، رسانه ملی در این مقطع حساس و سرنوشت‌ساز با محوریت معاونت سیما و با مأموریت به شبکه آموزش و با یاری شبکه‌های 4 و قرآن و با همکاری وزارت آموزش و پرورش جلوه‌ زیبایی از همکاری و هماهنگی را برای اعتلای دانش و فرزندان این مرز و بوم به نمایش گذاشتند.

و در یک اقدام جهادی و انقلابی رنگ تازه‌ای به آموزش و پرورش فرزندان این کشور کشیدند و زنگ مدرسه تلویزیونی ایران را به صدا درآوردند. این اقدام بزرگ که با میدان‌داری رسانه ملی و با همکاری وزارت آموزش و پرورش، معلمان دلسوز، دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان عملیاتی شد، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشت و برگ زرین دیگری در کارآمدی ایران اسلامی پدید آورد.

به گونه‌ای که ما معتقدیم امروز علاوه بر این که آموزش متوقف نشده است، بلکه این اتفاق مسیر آموزش را تغییر داده و عصر رسانه و معلم آغاز شده است و فرصت برابر آموزشی در اقصا نقاط میهن اسلامی برای همه دانش‌آموزان فراهم شده است، لذا با توجه به این که هنوز زیرساخت‌های اینترنت و دسترسی به گوشی‌های هوشمند برای همگان فراهم نیست، به همت متخصصان معاونت فنی سازمان صدا و سیما آنتن رسانه ملی در دورترین روستاها و مناطق کشور سیگنال‌رسانی شد و با استناد به نظر کارشناسان مربوطه با پیش بینی ادامه این اوضاع، ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از روند پخش مدرسه تلویزیونی ایران برای اعتلای بیشتر ایران اسلامی از رسانه ملی اعلام می‌کنیم.

اینجانبان از تمامی استادان، معلمان و کارکنان دلسوز معاونت سیما به ویژه شبکه آموزش سیما که در برپایی مدرسه تلویزیونی ایران همت داشتند، تقدیر و تشکر و قدردانی کرده و انتظار داریم با کمک‌های مالی دولت پوشش تلویزیونی برای کل کشور ایجاد شود تا مناطق محروم بی‌نصیب نماند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

نظر شما