شناسهٔ خبر: 43586280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سخنگوی ستاد استانی کرونا:

اعمال محدودیت بیشتر در انتظار شهرهای استان/پیشنهاد محدودیت ها را به ستاد ملی ارائه کرده ایم

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان: با توجه به اینکه تعداد دیگری از شهرستان‌های استان شرایطی مشابه شرایط پنج شهرستان اعلام شده دارند قرار شد با ارایه پیشنهاد به ستاد ملی درباره این شهرستان‌ها اعمال محدودیت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛حجت الله غلامی شامگاه روز دوشنبه در حاشیه ستاد استانی مقابله با کرونا با حضور استاندار اصفهان گفت : وضعیت پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، نجف آباد، شاهین شهر و میمه و سمیرم در جلسه امروز مطرح شد.

وی تصریح کرد: مقرر شد ستادهای شهرستانی در پنج شهرستان تشکیل و در خصوص گروه‌های شغلی ۲،۳ و۴ و درباره محدودیت‌ها و یا تعطیلی‌ها تصمیم گیری شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد دیگری از شهرستان‌های استان برابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی شرایطی مشابه شرایط پنج شهرستان اعلام شده دارند قرار شد با ارایه پیشنهاد به ستاد ملی درباره این شهرستان‌ها اعمال محدودیت شود.

غلامی با بیان اینکه سامانه رصد برای کنترل دستورالعمل‌های بهداشتی راه اندازی و از هفته آینده این سامانه فعال می‌شود، بیان کرد: تمامی مشاغل موظف هستند کد Qr را از سامانه سلامت دریافت و بر روی ویترین فروشگاه‌ها نصب کنند.

وی اظهارداشت: درباره پارک‌ها و مراکز تفرجگاهی و تفریحی مشابه هفته‌های قبل برای هر ۲۴ شهرستان اعمال محدودیت‌ها صورت می‌گیرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: کوه صفه، ناژوان و پارک‌های حاشیه زاینده رود اعمال محدودیت می‌شوند، متاسفانه عده‌ای محدودیت‌های پارک‌های حاشیه زاینده رود را رعایت نمی‌کنند که توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی جریمه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: قرار شد نظارت‌ها در آرمستان‌ها شدت بیشتری پیدا کند و با تعداد محدود و بدون برگزاری مراسم دفن اموات صورت بگیرد.

نظر شما