شناسهٔ خبر: 43586117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره صمت سوادکوه شمالی:

۱۴۰ تن سبوس و جو خارج از شبکه در سوادکوه شمالی کشف شد

سوادکوه- رئیس اداره صمت سوادکوه شمالی از تشکیل هفت فقره پرونده تخلف صنعتی در شهرستان خبر داد و گفت: ۱۴۰ تن سبوس و جو خارج از شبکه نیز کشف شده است.

صاحب‌خبر -

مجید ابراهیم نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال بازرسی‌های به عمل آمده از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح شهرستان سوادکوه شمالی ۷ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد و یکی از این پرونده‌های تخلفاتی مربوط به یک شرکت تعاونی بوده که اقدام به عرضه ۸۰ تن سبوس و ۶۰ تن جو خارج از شبکه کرده است.

ابراهیم نژاد افزود؛ این شرکت به دلیل عرضه خارج از شبکه متخلف شناخته و پرونده تخلفاتی به میزان ۲۶۴ میلیون تومان برای آن تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سوادکوه شمالی از جریمه یک شرکت پخش سبوس دیگر به دلیل عرضه خارج از شبکه خبر داد و یادآور شد: این واحد نیز اقدام به عرضه خارج از شبکه کرده است که با متخلف شناخته شدن آن پرونده تخلفاتی به میزان ۲۴ میلیون و پانصد هزار تومان برای این واحد تشکیل و یه تعزیرات ارسال شد.

وی همچین به تشکیل پرونده تخلفاتی برای نانوایی و آرد خبازی به دلیل عرضه خارج از شبکه اشاره کرد و بیان داشت: برای این واحد خبازی پرونده تخلفاتی به میزان ۳,۲۸۸,۰۰۰ تومان تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

ابراهیم نژاد در پایان گفت: شهروندان عزیز سوادکوه شمالی در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل بهداشتی در واحدهای صنفی، همچنین گرانفروشی، عدم درج قیمت و....مراتب را به ۱۲۴ اعلام کنند.

نظر شما