شناسهٔ خبر: 43586018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دکتر زالی:

تهرانی‌ها، اقدامات انتظامی در دوران کرونا را خواستارند

تهران- ایرنا- فرمانده ستاد مبارزه با کرونای کلانشهر تهران گفت: امروز خواست شهروندان لزوم اقدامات انتظامی در دوران کروناست و طی آخرین نظرسنجی که داشتیم شهروندان از ما درخواست کرده‌اند که با قاطعیت با افراد متخلف برخورد شود.

صاحب‌خبر -

دکتر «علیرضا زالی» روز سه‌شنبه در همایش اجرای طرح مشترک امنیت سلامت‌محور با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ستاد فرماندهی فاتب، افزود: ما در تهران و در دوران شیوع ویروس کرونا شرایط متفاوتی نسبت به دیگر شهرهای کشور داریم و همین امر کار را برای ما سخت‌تر کرده‌است.
وی اضافه کرد: از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا شاهد همکاری پلیس با ستاد مقابله با کرونا بودیم و با همکاری پلیس توانسته‌ایم اقدامات خوبی را در سطح شهر تهران انجام دهیم.
فرمانده ستاد مبارزه با کرونای کلانشهر تهران اضافه کرد: امروز سفیدپوشان سنگر بهداشتی و سلامت به حضور قدرتمند پلیس در کنار خود مستحضر هستند.
وی افزود: روزهای تلخ کرونایی پایتخت را می‌گذرانیم و باید شاهد سخت‌گیری در پروتکل‌های بهداشتی باشیم و همچنان اقدامات خوبی در این زمینه باید انجام شود.
دکتر زالی با بیان اینکه اقناع افکار عمومی یکی از اقداماتی‌ است که باید انجام شود، اظهار داشت: تجربه پیشین پلیس در مبارزه با افراد متخلف می‌تواند به بهبود شیوع کرونا کمک کند.
به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حدود ۲۵ درصد پرستاران تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند و تا ۱۵ مهر ماه، سه هزار و ۱۶۵ پرستار مرخصی استعلاجی گرفته و به قرنطینه دو هفته‌ای رفته‌اند.

نظر شما