شناسهٔ خبر: 43586013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادستان: سودجویان ۲ ماه فرصت دارند از حریم زاینده‌رود رفع تصرف کنند

اصفهان- ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب اصفهان به افرادی که با هدف سودجویی در حریم یا بستر زاینده‌رود اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز کرده‌اند ۲ ماه فرصت داد تا خودشان نسبت به رفع تصرف اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فلاورجان افزود: در غیر این صورت دستگاه قضایی با عزم جدی با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.

وی به حفظ حقوق عامه به عنوان یکی از وظایف دادسرای عمومی و انقلاب اشاره  و اضافه کرد: دادستان‌ها در سراسر استان رویکرد مبارزه قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و متعرضان به حقوق عامه و اراضی ملی و منابع طبیعی را در دستور کار دارند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: انتظار و مطالبه بحق عموم از دستگاه قضایی، فسادستیزی و مقابله همه جانبه با مفسدان در حوزه های مختلف است و مبارزه با فساد و عدالت اجتماعی دو روی یک سکه می باشد که باید با همکاری همه دستگاه‌ها محقق شود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی دارا بودن روحیه انقلابی و جهادی در انجام وظایف در هر مسؤولیتی شرط اصلی پیشرفت و فائق آمدن به مشکلات است زیرا دشمن با نقشه ایجاد یأس در مردم و مسؤولان پا به میدان مبارزه نهاده است.

اصفهانی تاکید کرد: ضروری است با اتکای بر قدرت و قوای دورنی و همبستگی و اتحاد ملی همانند اوایل انقلاب در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد.

وی، رفع موانع تولید را از دیگر محورها و برنامه‌ها در قوه قضاییه اعلام و خاطرنشان کرد: همانگونه که تأکید رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر بر حمایت و تکیه بر تولید داخل بوده است، با نگاه به قوا و ظرفیت‌های درون کشور و حمایت از تولیدکنندگان می توان مشکلات اقتصادی کشور را چاره‌اندیشی و حل و فصل کرد. 

 به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از خدمات جعفر زین‌العابدینی رییس سابق دادستانی عمومی و انقلاب فلاورجان تقدیر و با اعطای حکمی از سوی رییس قوه قضاییه، امان‌اله شفیعی به عنوان دادستان  این شهرستان معرفی شد.

نظر شما