شناسهٔ خبر: 43585994 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زمان شروع سریال شهید باهنر مشخص شد + فیلم

سریال "راز ناتمام" در حالی اواخر ماه آینده تصویربرداری‌اش آغاز می‌شود، فیلمی از گریم شهید رجایی منتشر شده اما عوامل نخواستند نامی از بازیگرش مشخص شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با انتخاب چند تن از بازیگران اصلی سریال الف و فاخر "راز ناتمام" به کارگردانی مشترک امین امانی و علی امانی، تصویربرداری این پروژه از اواسط ماه آینده در تهران آغاز می‌شود. تصویربرداری در دو فاز زمان گذشته و حال پیش می‌رود و گروه ابتدا سکانس‌های مربوط به دهه 1350 را مقابل دوربین می‌برند.

سریال , صدا و سیما , تلویزیون , پس از انتشار گریم شخصیت‌هایی مانند شهید سیدمحمد بهشتی و حجت‌الاسلام اکبر هاشمی‌رفسنجانی، سازندگان این سریال از گریم کاراکتر شهید محمدعلی رجایی نیز رونمایی کردند. بنا به تصمیم عوامل، نام بازیگر این نقش در خبرهای آتی رسانه‌ای خواهد شد.

سایر کاراکترهای این سریال که مربوط به چهره‌های مطرح سیاسی دهه‌های پنجاه و شصت و زمان حالند، بزودی معرفی و از گریم آنان نیز رونمایی خواهد شد.

عوامل اصلی این پروژه که به سفارش معاونت امور استان‌ها و مرکز کرمان تولید می‌شود.

در گزارشی به جزئیات این سریال تلویزیونی پرداختیم که این روزها تست گریم شخصیت‌های اصلی حزب جمهوری دنبال می‌شود و در عین حال نام دو تن از آن‌ها رسانه‌ای شده است. شخصیت‌هایی مثل شهید بهشتی، شهید باهنر، حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی و شهید رجایی که البته هنوز تهیه‌کننده، کارگردان و رئیس سیمای استان‌ها نامی از بازیگران نبرده‌اند و در پایان مراحل پیش‌تولید و انعقاد قرارداد، لیست و اسامی بازیگران اعلام خواهد شد. نام فرهاد جم به عنوان بازیگر نقش شهید باهنر و رامین راستاد به عنوان بازیگر نقش حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی مطرح شده است. حتماً به هنگام شروعِ سریال، جزئیات بیشتری از نام‌های دیگر بازیگران خصوصاً نقش‌هایی مثل شهید رجایی و مقام معظم رهبری بیرون خواهد آمد. 

انتهای پیام/

نظر شما