شناسهٔ خبر: 43585781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در کرمان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز فرآیند بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در استان به صورت الکترونیکی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ صدیقه مرادی با اشاره به زمان انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی، گفت: این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی و در بستر شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) در استان کرمان روز سه شنبه ششم آبان ماه امسال رأس ساعت ۹ صبح همزمان با سراسر کشور با پیام وزیر آموزش و پرورش آغاز شده است.

او بیان داشت: دانش‌آموزان تمامی دوره‌ها از پایه سوم ابتدایی به بعد می‌توانند در این انتخابات مشارکت داشته باشند و به عضویت هیأت رئیسه شورای دانش‌آموزی درآیند.

مرادی افزود: داوطلبان عضو در شورای دانش‌آموزی باید دارای شرایطی از جمله رعایت اخلاق و ارزش‌های اسلامی و مقبولیت بین دانش‌آموزان، داشتن روحیه مسئولیت‌پذیری و توان ایجاد ارتباط با دیگران، برخورداری از نظم و انضباط تحصیلی و پایبندی به رعایت قوانین مدرسه، برخورداری از وضعیت تحصیلی متوسط و رو به رشد و برخورداری از وضعیت رفتاری متعادل باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: به جمعی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به فعالیت تحقیقی و اجرایی در یکی از زمینه‌های اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی، دفاعی، زیستی، ورزشی و موارد مشابه با مسئولیت دانش‌آموزان منتخب و همکاری و نظارت مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی که در یک واحد سازمان‌دهی می‌شوند، انجمن‌های شورای دانش‌آموزی گفته می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما