شناسهٔ خبر: 43585771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر تامین مسکن کمیته امداد استان قزوین

۱۵۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد قزوین تحویل شد

قزوین - ایرنا - مدیر تامین مسکن کمیته امداد استان قزوین گفت: ۱۵۶ واحد مسکونی از ابتدای امسال با ۱۱ میلیارد و ۹۲۷ میلیارد ریال اعتبار و براساس اولویت بندی به مددجویان تحویل داده شده است.

صاحب‌خبر -

سید مهدی آبفروش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ۱۵۶ واحد مسکونی که در ۶ ماه نخست امسال در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار گرفته، ۱۲۶ واحد مربوط به کمک به احداث و تکمیل واحد مسکونی و ۳۰ واحد هم مربوط به خرید مسکن است.
این مسوول گفت: در ساخت و تامین این واحدهای مسکونی، صندوق امداد ولایت با تامین تسهیلات مورد نیاز و دستگاه‌های سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان همکاری داشته اند و بخشی از هزینه‌ها هم توسط خود مددجویان تامین شده است.  
مدیر تامین مسکن کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های کمیته امداد استان تا پایان امسال ۴۶۰ واحد مسکونی دیگر در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار خواهد گرفت.
آبفروش گفت: این واحدهای مسکونی براساس اولویت بندی و امتیازبندی موجود در کمیته امداد استان تحویل داده می‌شود که بر این اساس، خانواده‌های پرجمعیت و زنان سرپرست خانوار در اولویت این خدمات قرار می‌گیرند.
هم اکنون ۶۰ هزار و ۱۷۱ مددجو از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

نظر شما