شناسهٔ خبر: 43585694 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برادرزاده ترامپ: دونالد در کاخ سفید بماند دموکراسی تمام می‌شود

مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ که یک روانشناس است به ارائه توصیفی تیره از آنچه که به اعتقادش در ذهن این رئیس جمهور آمریکا در ضمن تداوم عقب ماندنش در نظرسنجی ها از جو بایدن دموکرات می گذرد، پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مری ترامپ، در مصاحبه ای به گاردین عنوان کرد: تئوری من درباره طریقی که دونالد ترامپ با آن کمپینش را اداره کرده این است که از مستاصل بودنش اطلاع دارد به همین خاطر قصد دارد همه چیز را بسوزاند، آشوب و اختلاف بیشتر بکارد چون این همانجایی است که او در آن موفق است.

او بیان کرد: او (ترامپ) می داند که دارد می بازد به همین خاطر با قدرت آن را انکار خواهد کرد و تا حدی درک می کند چه چیزهایی در خطر هستند. اگر او ببازد، احتمالا به زندان خواهد رفت بنا بر این اگر قرار باشد او را پایین بکشند قرار است او همه ما را هم با خودش پایین بکشد.

مری ترامپ که دختر برادر بزرگتر فوت کرده رئیس جمهور آمریکا یعنی فرد ترامپ جونیور است چندی پیش با انتشار یک کتاب افشاگرانه درباره رئیس جمهور آمریکا خبرساز شد. مری ترامپ در حضورهای رسانه ای معمولش از بعد از انتشار کتابش هشدار داده که آمریکا در دور دوم ریاست جمهوری ترامپ جایی تاریک خواهد بود.

او خاطر نشان کرد: من همیشه معتقد بوده ام که دونالد ترامپ در درونش یک پسر کوچک وحشت زده است. حجم ترسی که او اکنون دارد احساس می کند باید سبب به هم خورد تعادل روحی اش شده باشد. او نه فقط به دلیل ابتلا به ویروس مریض شد، بلکه ماجرای مالیاتش هم مطرح شده و دورنماهایش در انتخابات هم اکنون واقعا بد هستند. او باید کاملا وحشت زده شده باشد.

مری ترامپ تاکید کرد، اگر عمویش در دفتر بیضی کاخ سفید بماند "دموکراسی تمام می شود".

او گفت: ما وارد یک دوران خودکامگی که به طرزی باور نکردنی تاریک بوده و ابعاد جهانی خواهد داشت خواهیم شد.

انتهای پیام

نظر شما