شناسهٔ خبر: 43585691 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

۱۴ نامگذاری جدید برای معابر و اماکن عمومی شهر تهران

اعضای شورای شهر تهران در صحن امروز شورا با ۱۴ نامگذاری جدید معابر و اماکن عمومی شهر تهران موافقت کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ۱۴ نامگذاری جدید معابر و اماکن عمومی شهر تهران در صحن امروز شورای شهر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و اعضای شورا نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند.

بر اساس نامگذاری‌های جدید تصویب شده، بازار میوه و تره‌بار المپیک در محدوده دشت زیبا به نام بازار میوه و تره‌بار زیبادشت و کوچه سی و پنجم غربی در محدوده تهرانسر به نام شهید سیدرضا حسینی‌پور نامگذاری شد همچنین کوچه سرباز در خیابان شهید مدنی به شهید احد رضوانی، بن‌بست پارس در خیابان کرمان به نام شهید نورالله سوری، کوچه بنفشه در بزرگراه شهید آبشناسان به نام شهید مجید خدادادنژاد، بلوار نوساز در محدوده نعمت‌آباد به نام بلوار حیدربابا و میدان نوساز به نام میدان حیدربابا نامگذاری شد.

همچنین کوچه دانش در محدوده خیابان پیروزی به نام شهید جعفر مظفری، کوچه هفتم در محدوده میدان نماز به نام شهید عباس دهستانی، کوچه یاسمین در محدوده بلوار بسیج به نام شهید احمد جانفشان و کوچه خادم آزاد در محدوده خیابان ولیعصر به نام تولدی دیگر نامگذاری شد.

وی گفت:همچنین کوچه طالقانی در محدوده خیابان توس به نام شهید بهنام نقدی، بلوار صبا در محدوده سیمون بولیوار به نام شهید محمدحسین محمدخانی و پل بینام در حد فاصل شهرک اکباتان و بزرگراه شهید ستاری به نام شهید ابوالحسن ابراهیمی نامگذاری شد.

نظر شما