شناسهٔ خبر: 43585554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بخشودگی ۴۰ درصدی هزینه پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی

معاون اجتماعی پلیس استان همدان از بخشودگی ۴۰ درصدی هزینه پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بشری اظهار کرد: با تدابیر فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا موتورسیکلت‍‌های توقیفی در پارکینگ در صورت انجام مراحل قانونی رفع توقیف و از بخشودگی ۴۰ درصدی هزینه پارکینگ بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: تعداد زیادی موتورسیکلت به دلایل مختلف در پارکینگ‌ها توقیف هستند و به خاطر اینکه مدت زمان طولانی در توقیف بوده‌اند متحمل هزینه زیاد پارکینگ شده و این بخشودگی فرصت خوبی برای ترخیص آنهاست.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه پلیس راهور نیز در مورد بخشش درصدی از خلافی موتورسیکلت‌ها برابر مقررات اقدام خواهد کرد بیان کرد: مدت زمان این طرح یک ماهه بوده و شهروندان می‌توانند تا ابتدای آذرماه سال جاری از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: افرادی که موتورسیکلت آن‌ها توقیف شده و در پارکینگ است با در دست داشتن اسناد و مدارک مربوطه به پلیس + ۱۰ در مراکز استان‌ها و در شهرستان‌ها به شعبات ترخیص پلیس راهور مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 3140/

نظر شما