شناسهٔ خبر: 43585539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمایت کمیته‌ امداد از 1062 بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 62 بیمار خاص، صعب‌العلاج و زمین‌گیر در استان از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

صاحب‌خبر -

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: یک هزار و 62 بیمار خاص، صعب‌العلاج و زمین‌گیر در چهارمحال و بختیاری تحت حمایت کمیته‌امداد امام خمینی(ره) هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تأمین سلامت روانی بیماران و کاهش دغدغه‌های آن‌ها در پرداخت هزینه‌های درمان و حمایت از آن‌ها از رویکردهای این نهاد است.

وی تعداد بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت را 387 نفر عنوان و مطرح کرد: هزینه‌های درمانی این بیماران از جمله شیمی‌درمانی و پرتودرمانی پرداخت و در زمینه پرداخت فرانشیز نیز به آن‌ها کمک می‌شود.

ملک‌پور با بیان اینکه از مجموع کل بیماران تحت حمایت این نهاد، 553 بیمار زمین‌گیر هستند، گفت: بیماران خاص، صعب‌العلاج و زمین‌گیر ماهانه کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به حمایت این نهاد از مادران و کودکان نیازمند ادامه داد: دو هزار و 155 کودک نیازمند از سوی شبکه بهداشت شهرستان‌ها و توسط مددکاران کمیته امداد استان شناسایی شده‌اند. 

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری تعداد مادران باردار و شیرده نیازمند را 493 نفر عنوان و اضافه کرد: کودکان و مادران نیازمند کمک‌هزینه خرید مواد غذایی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/68024

نظر شما