شناسهٔ خبر: 43585358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه گنبدکاووس:

سبک زندگی انقلابی و پیروی از رهبری، میراث شهدا برای جامعه است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان به خصوص شهدای دوران دفاع مقدس و با تاکید برضرورت الگو قراردادن آنان از سوی اقشار مختلف گفت: سبک زندگی انقلابی و پیروی از رهبری ۲ میراث ارزشمند شهیدان است که باید مورد توجه و اهتمام ویژه مردم قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمود ترابی روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی برگزاری نخستین یادواره ۴۴ شهید دانش آموز شهرستان گنبدکاووس گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان همانند چراغی برای پیدا کردن مسیر و گم نکردن راه انقلاب است.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا و خواندن خاطرات و وصیت نامه آنها، مردم بویژه نسل جوان را با سبک زندگی انقلابی و ولایت‌مداری شهیدان و میزان پیروی آنها از رهبری، بیش از پیش آشنا می‌کند.

وی همچنین با تاکید برضرورت تکریم خانواده شاهد تصریح کرد: برگزاری مراسم یاداوره ۴۴ شهید دانش آموز و تکریم خانواده آنها اقدام ارزشمندی است که باید به منظور الگوسازی در سال‌های آینده نیز استمرار داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: از مجموع ۵۱۰ شهید این شهرستان مرزی در دوران دفاع مقدس، ۴۴ شهید دانش آموز و ۱۷ شهید فرهنگی هستند.

کمال الدین نظرنژاد افزود: نخستین یادواره ۴۴ شهید دانش آموز گنبدکاووس ۱۵ آبان امسال در کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی این شهرستان برگزار می‌شود.

آموزش و پرورش شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس حدود ۸۵ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد.

نظر شما