شناسهٔ خبر: 43585307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

رعایت حرمت اشخاص، مشی رهبر معظم انقلاب است

بجنورد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، گفت: مشی معظم له، حفظ و رعایت حرمت اشخاص است و این امر باید به صورت جدی سرلوحه دیگر مسوولان نیز قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

احمد برادران روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، پیام بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسولان را بسیار شفاف و روشن دانست و اظهار داشت: ایشان بیان داشتند که هتک حرمت به هر کس در جامعه، چه مسوول و چه شخص دیگر، عملی حرام است و باید از آن پرهیز شود.

وی با بیان اینکه اکنون توجه به وحدت یک ضرورت است، گفت: توجه به وحدت، همدلی و دشمن شناسی باید سرلوحه کار مردم و مسوولان کشور باشد.

برادران گفت: مبانی و اصول ما، برخاسته از اصول دینی و مذهبی و دین اسلام است، در اسلام توجه به کرامت و شان انسانی و رعایت اصول اخلاقی بسیار مورد توجه است و در نظام جمهوری اسلامی ایران هم رعایت حرمت اشخاص مورد تاکید است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب، در بیانات اخیر، به صراحت هتک حرمت را نفی و نظر خود را بیان فرمودند که امید می رود این بیانات، فارغ از شعارزدگی در عمل مورد توجه همگان قرار گیرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تازگی در فضای مجازی با اشاره به سخنان دکتر روحانی در باره صلح امام حسن (ع)، نوشته بود که اگر خواست مردم ملاک باشد، مقام معظم رهبری باید دستور دهند رییس جمهوری هزار بار اعدام شود.

رهبر معظم انقلاب روز شنبه سوم آبان ماه در دیدار با رییس جمهوری و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا  با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی در برخورد با دولت و رییس جمهوری و هتک حرمت ایشان، گفتند: هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد، ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.

نظر شما