شناسهٔ خبر: 43585154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی خبر داد

هزینه ۱۲۰۰ میلیارد ریالی گازرسانی به صنایع خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: از مجموع ۵۶۰ مورد از صنایع مشمول گازرسانی مصوبه شورای اقتصاد استان در سال  ۹۹، تاکنون ۲۷۲ مورد با اعتبار حدود ۱۲۰۰ میلیارد ریال گازرسانی شده است.

صاحب‌خبر -

حسن افتخاری با بیان اینکه تغییر سوخت فسیلی صنایع و واحدهای تولیدی به گاز طبیعی موجب افزایش کیفیت محصولات، کاهش هزینه تمام شده کالا و کمک به محیط زیست می‌شود، عنوان کرد: گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی اقدامی ارزشمند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با موضوع "جهش تولید" است.

وی افزود: در سال گذشته ۳۹۷ مورد صنعت در خراسان رضوی با اعتباری معادل ۱۲۵۰ میلیارد ریال گازرسانی شد که این مهم در سال جاری با جهش ۷۰ درصدی در برنامه‌ریزی به ۵۶۰ مورد افزایش یافت. در ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۹، ۲۷۲ صنعت با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال گازرسانی شد و عملیات اجرایی در دیگر صنایع مشمول مصوبه شورای اقتصاد نیز با شتاب در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تاکنون۳۴۰۰ مورد از صنایع استان مشمول مصوبه شورای اقتصاد شناخته شده‌اند که از این تعداد ۳۰۰۰ مورد شرایط لازم برای گازرسانی را دارند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، افتخاری بیان کرد: صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی می‌توانند با ارائه مجوزهای لازم از دستگاه‌های ذی‌ربط و تکمیل فرم برآورد میزان گاز درخواستی و ارائه مختصات جغرافیایی به ادارات گاز، در لیست بررسی مدارک برای اجرای پروژه‌های گازرسانی به صنایع قرار گیرند.

انتهای پیام

نظر شما