شناسهٔ خبر: 43585118 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مرکز پژوهش‌های مجلس قوانین مشکل دار برای مردم را مشخص کند

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی از مرکز پژوهش‌ها درخواست کرد خلأهای قوانین برای رفع مطالبات و مشکلات مردم را مشخص کند تا برای آن راهکار در نظر گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 6 آبان) در جلسه علنی مجلس با اشاره به تصویب یک فوریت طرح رتبه بندی فرهنگیان گفت: برخی دستورکارهای مجلس تناسب زیادی با مطالبات واقعی مردم ندارد که این را می‌توان حتی در نطق‌های میان دستور نمایندگان هم دید.

وی افزود: مردم در مواجهه با نمایندگان از مجلس انتقاد می‌کنند؛ آنها از مجلس که به تعبیر رهبری مجلس امید و انتظار است، انتظار بالایی دارند.

نماینده نیشابور در مجلس تصریح کرد: در شرایطی که با مشکلاتی در زمینه نهاده‌های دامی وضعیت حاد کرونا مشکلات زعفران کارها، وضعیت بورس و مشکلات پیش آمده از اجرای قانون طرح حادی روستایی و وضعیت قطعی آب کشاورزی در سال جهش تولید مواجه هستیم دستور کار مجلس مواردی همچون لوایح موافقت نامه، اصلاح آیین نامه داخلی و یا اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری است اما آیا اینها اولویت کشور می‌باشد؟

وی از مرکز پژوهش‌های مجلس خواست که خلأهای قوانین برای رفع مطالبات و مشکلات مردم  را مشخص کند و  گزارش دهد چه قوانینی مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است. 

ارکانی گفت: در حالی مجلس یک فوریت طرح رتبه بندی فرهنگیان را تصویب کرده است که وزیر آموزش و پرورش ۲۸ مهر لایحه رتبه بندی معلمان را به هیأت دولت ارائه کرده بود.

انتهای پیام/

نظر شما