شناسهٔ خبر: 43584936 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران:

۶۹۰ گزارش تخلف کرونایی در تعزیرات تهران رسیدگی شد

تهران - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به ارائه گزارش هفت ماهه رسیدگی به تخلفات کرونایی افزود: ۶۹۰ مورد گزارش تخلف به تعزیرات تهران رسیده که عمدتا احتکار کالا یا گران فروشی و امتناع از عرضه بوده که حکم برای آنها صادر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، محمدعلی اسفنانی با اشاره به یک پرونده قاچاق گوشی تلفن همراه، اظهار داشت: برای یک پرونده، ۱۳ و نیم میلیارد ریال بابت قاچاق گوشی همراه محکومیت صادر و این مبلغ وصول شده است همچنین حکم نسبتا قابل توجهی نیز در بحث جلب رضایت یا تامین خسارت برای شکات خصوصی در دست داریم.

تعیین تکلیف نهایی قیمت مرغ
اسفنانی در خصوص تعیین تکلیف نهایی قیمت مرغ افزود: درباره افزایش قیمت گوشت و مرغ جلساتی متعدد تشکیل دادیم؛ اتحادیه مدعی است که بر اساس قیمت تمام شده مرغ، باید حدود ۲۵ هزار تومان در عمده فروشی تعیین نرخ شود.

وی ادامه داد: اخیرا ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ را برای مصرف کننده ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین کرده و در جلسه صبحِ امروزِ استانداری نیز این رقم برای همه میادین میوه و تره بار تعیین شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از ورود مرغ منجمد به بازار برای تامین محصول مورد نیاز مردم خبر داد.

اسفنانی در بخشی دیگری از سخنانش در خصوص اخبار منتشره مبنی بر کشف محموله‌های گوشت و مرغ فاسد و گرانی و احتکار این اقلام گفت: در موضوع کشف گوشت فاسد این مسائل در صلاحیت قوه قضاییه است و ما اظهار نظر نمی‌کنیم، زیرا مجازات حبس یا سنگین تر دارد.
 

تعیین قیمت ۱۳۵ هزار تومان شقه گوسفندی به هیچ عنوان مطلوب نیست
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: قیمت تعیین شده برای گوشت قرمز تثبیتی و اجباری نیست و در خبرها آمده بود که قیمت هر کیلو شقه گوسفند ۱۳۵ هزار تومان است که به نظر ما این رقم صحیح نیست و گران تر از آن چیزی است که ما برآورد می‌کنیم.

اسفنانی با اعلام اینکه قیمت گوشت قرمز باید ارقامی واقعی برای مصرف مردم باشد، خاطرنشان کرد: بر اساس اخباری که در دست داریم، دام زنده به میزان کافی در اختیار داریم و تعیین قیمت ۱۳۵ هزار تومان برای هر کیلو شقه گوسفندی به هیچ عنوان مطلوب نیست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران خاطرنشان کرد: قیمت تمام شده برای مصرف کننده نباید نامتعارف باشد و تعزیرات در حال پیگیری این مهم است.

نظر شما