شناسهٔ خبر: 43584516 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با یک فوریت به تصویب رسید؛

تصمیم گیری برای ارائه تخفیف به مستاجران شهرداری در روزهای کرونایی

مژگان انصاری

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با یک فوریت، لایحه‌ای پیشنهاد کردند که براساس آن شرایط برای مستاجرین شهرداری با توجه به کاهش درآمد ناشی از شیوع کرونا تسهیل می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، صبح امروز اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت لایحه شهرداری تحت عنوان "اصلاح ماده 11 مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا" را روی میز بررسی قرار دادند و عبدالحمید امامی - معاون مالی و اقتصاد شهرداری در دفاع از این لایحه گفت: گسترش ویروس کرونا سبب شده که درآمدهای مستاجرین شهرداری در غرفه‌ها و ترمینال‌ها و ... کاهش پیدا کند و آنها از شهرداری خواستند که در پرداخت اجاره بها به آنها تخفیف بدهد.

وی با بیان این که البته دولت اعلام کرده است که روزهایی که خود دولت تعطیل اعلام کرده اجاره بها دریافت نکنیم، گفت: ما هم از این روزها اجاره‌ای دریافت نکردیم، اما کلا غرفه داران معتقدند که درآمدشان به شدت کاهش یافته و خواهان دریافت تخفیف هستند که بر همین اساس این لایحه را با قید یک فوریت به شورا آوردیم تا وضعیت مستاجرین شهرداری تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به وضعیت مالی شهرداری تهران گفت: می‌دانید که معمولا در مهر ماه پایین ترین حد از درآمد کسب می‌شود و ما درگیر تامین منابع مالی هستیم.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران بدون بیان مخالفت یا موافقت به یک فوریت لایحه پیشنهادی شهرداری در خصوص اصلاح ماده 11 مصوبه بسته محرک رای مثبت دادند و این لایحه برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع داده شد.

انتهای پیام

نظر شما