شناسهٔ خبر: 43584417 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

نماینده قزوین:

دولت 2 سال رتبه بندی معلمان را به تاخیر انداخته است

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت ۲ سال است که تعهد خود در اجرای رتبه بندی به تاخیر انداخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، لطف الله سیاهکلی که به عنوان موافق دو فوریت طرح رتبه بندی معلمان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 6 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، سخن می گفت، خاطرنشان کرد: رتبه بندی معلمان مورد تاکید قانون برنامه ششم بوده است و وظیفه دولت براساس قوانین بالادستی است که از آن غفلت شده و امروز مجلس برای آن پیش قدم شده است.

وی افزود: ما نیز معتقدیم لازم است اصلاحاتی روی آن انجام شود اما فوریت آن به شدت احساس می شود و باعث می شود به معلمان که معماران فردای جامعه هستند انگیزه داده شود.

سیاهکلی ادامه داد: مگر در دانشگاه ها این کار صورت نگرفته است، پس چگونه است که در آموزش و پرورش باید کسی که 2 سال سابقه دارد با معلمی که 25 سال سابقه دارد یکسان باشد لذا از همکاران می خواهم به فوریت این طرح رأی موافق دهند تا به معلمان این مشعلان فروزان تعلیم و تربیت که همواره مورد غفلت قرار گرفته اند توجه لازم صورت گیرد.

نماینده بندرعباس:همه قوانین بالادستی بر رتبه بندی معلمان تاکید دارد

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمام قوانین بالادستی بر اهمیت اجرای رتبه بندی معلمان تاکید دارد.

به گزارش خانه ملت، احمد مرادی یکی دیگر از موافقان دوفوریت طرح رتبه بندی معلمان، گفت: با اجرای این طرح و تبدیل آن به قانون ضمن ارتقاء سطح علمی در مدارس یک رقابت سالم بین معلمان ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: انتظار مردم به مجلس یازدهم است و فرهنگیان نیز نگاه ویژه ای به این مجلس دارند و ما هیچ آدرس غلطی به مردم نمی دهیم. در برنامه ششم توسعه و قانون برنامه بودجه 99 رتبه بندی معلمان دیده شده است و در سند تحول بنیادین نیز به این موضوع تاکید شده است پس دیگر چه موضوعی باید براهمیت رتبه بندی صحه بگذارد که ما بخواهیم به آن اتکاء کنیم و به دو فوریت آن رأی بدهیم.

نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: هر پیشنهادی در خصوص جزئیات این طرح وجود دارد در جریان بررسی قابل طرح است اما توجه به معلمان یک اولویت مهم و غیرقابل گذشت است که باید با فوریت به آن پرداخت./

پایان پیام

نظر شما