شناسهٔ خبر: 43584385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار اندیمشک:

با برگزارکنندگان مراسم ختم و عروسی در اندیمشک برخورد می‌ شود

اندیمشک- فرماندار اندیمشک همکاری شهروندان برای عبور از شرایط کرونایی را لازم و ضروری دانست و گفت: با برگزارکنندگان مراسم ختم و عروسی برخورد می ‌شود.

صاحب‌خبر -

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از زحمات کادر درمان در اندیمشک تقدیر کرد و گفت: سلامت جامعه اولویت دارد و ضروری است که همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی، اصناف و شهروندان تذکرات بهداشتی و شیوه‌نامه‌ها را مدنظر قرار دهند و به آن عمل کنند.

وی بر لزوم همکاری آحاد شهروندان در حوزه مهار کرونا تأکید کرد و افزود: در مسئله مهم شیوع کرونا همه شهروندان باید همکاری لازم را داشته و با استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در مهار ویروس کرونا یاری‌رسان مجموعه بهداشت و درمان باشند.

فرماندار اندیمشک، تجمع‌های ختم و عروسی را عامل انتقال ویروس کرونا دانست و گفت: هر گونه غفلت در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تبعات سنگین در پی خواهد داشت؛ از این رو با برگزارکنندگان مراسم ختم و عروسی برخورد می‌شود.

وی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را عامل مقابله با کرونا معرفی کرد و افزود: باید حساسیت‌ها در حوزه مقابله با کرونا بیشتر و شیوه‌نامه‌های بهداشتی به طور صحیح و کامل برای حفظ سلامت جامعه انجام شود.

انسداد ورودی و خروجی بهشت‌زهرا (س) اندیمشک

جهانگیری با بیان اینکه نظارت‌ها بر اصناف تشدید خواهد شد، تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا گام‌های مثبت در شهرستان برنامه‌ریزی و برداشته شده که این روند با تلاش مضاعف پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه کرونا قاطعانه عمل خواهیم کرد، گفت: نظارت بر واحدهای صنفی تشدید خواهد شد و هر واحد صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند، برخورد می‌شود.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: ورودی و خروجی بهشت‌زهرا (س) اندیمشک تعطیل و برگزاری هر گونه تجمع و مراسم در این محدوده ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان از شهرهای پیشتاز در مقابله با کرونا در تولید اقلام بهداشتی، ماسک و شیلد در تولیدی‌هاست.

نظر شما