شناسهٔ خبر: 43584360 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دبیر مجمع تقریب مذاهب: دشمنان اسلام خود پرورش‌دهندگان خشونت هستند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ندای پیامبر اسلام صلح و دوستی است. به هیچ عنوان خشونت در اسلام جایگاهی ندارد و دشمنان اسلام خود پرورش‌دهندگان خشونت هستند. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری در پاسخ به خبرنگار میزان، ضمن محکومیت رفتار نابخردانه رییس جمهور فرانسه در هتک حرمت ساخت پیامبر اسلام و ضرورت وحدت جهان اسلام برای مقابله با دشمنان گفت: مسلما هدف دشمنان اسلام این است که ما در جهان اسلام متفرق و دارای اختلاف شویم.

وی بیان کرد: دشمنان سعی دارند از این طریق به مشاجرات و توهین‌ها دامن بزنند تا احساسات و عواطف عوام را تحریک کنند و موجب گسترش خشونت و اقدامات خشونت‌آمیز شده و اسلام‌ستیزی را در دنیای غرب ترویج کنند.

شهریاری با تاکید بر آگاه‌سازی و ترویج اسلام ناب به جهانیان اظهار کرد: با ترویج اسلام ناب ما نباید به دشمنان اجازه دهیم با برنامه‌ریزی و طراحی نوعی اسلام دروغین که خشونت را ترویج می‌کند جهان اسلام را مخدوش کند.


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ندای پیامبر اسلام صلح و دوستی است. به هیچ عنوان خشونت در اسلام جایگاهی ندارد و دشمنان اسلام خود پرورش‌دهندگان خشونت هستند.
 
در آستانه هفته وحدت و به مناسبت سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی نشست خبری حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با موضوع همکاری‌های اسلامی در مواجه با مصائب و بلایا در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.
 

انتهای پیام/

نظر شما