شناسهٔ خبر: 43584280 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مرحله سوم طرح جمع آوری معتادین متجاهر در شهرستان راور اجرایی شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور از اجرای مرحله سوم طرح جمع آوری معتادین متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: معتادین متجاهر جمع آوری شده به مرکز ترک اعتیاد استان معرفی شده اند. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - ابوالفضل فرحبخش در تشریح این خبر افزود: در راستای حفظ حقوق شهروندی، پیشگیری از وقوع بزه سرقت و مبارزه با اعتیاد و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توسط معتادین متجاهر، طرح جمع آوری این افراد در سطح شهرستان راور آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سومین مرحله از جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان راور، ضمن هماهنگی با مرکز اعتیاد دولتی کرمان، تعداد قابل توجهی از معتادین متجاهر در شهر راور شناسایی و دستگیر شده و به مرکز ترک اعتیاد استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این افراد در دوره سه ماهه در مراکز ترک اعتیاد، بازپروری می‌شوند، گفت: وظایف سایر ارگان ها، مانند بهزیستی و... در قانون پیش‌بینی شده است و از این دستگاه‌ها می‌خواهیم به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

وی بر اهمیت ساماندهی معتادان متجاهر از سطح شهر در شرایط شیوع کرونا تاکید کرد و گفت: اولویت کوتاه‌مدت مبتنی بر ساماندهی معتادان متجاهر است؛ زیرا وجود این افراد در سطح جامعه، جلوه نامناسبی به شهر‌ها می‌دهد، احساس امنیت را خدشه دار می‌کند و مشکلات دیگری را نیز به دنبال دارد.

انتهای پیام/

نظر شما