شناسهٔ خبر: 43584081 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس پلیس پایتخت:

362 هزار تذکر به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند/ پلمب 139 واحد صنفی/ جریمه 6022 خودرو به خاطر نزدن ماسک

رضا پورحسین

طرح امنیت و سلامت در پایتخت با حضور گشت های انتظامی و بهداشتی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در نشست طرح امنیت و سلامت در پایتخت که با حضور علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران برگزار شد، گفت: امروز تمامی واحدهای پلیسی در خدمت اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هستند و حتی کلانتری ها نیز پای کار آمده اند. در حال حاضر 50 گشت امنیت اخلاقی به جمع گشت های سلامت پیوستند.

او افزود: 362 هزار تذکر از ابتدای طرح به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، داده شد. از 24505 واحد صنفی نیز بازدید به عمل آمد. 710 واحد صنفی در این طرح نیز در تهران تا به امروز اخطار پلمب گرفته اند و 139 واحد نیز پلمب شده است.

رحیمی تاکید کرد: 6022 خودرو به خاطر نزدن ماسک تا کنون جریمه شده اند.

سردار رحیمی افزود: پلیس وظیفه خود می داند که در عرصه سلامت جامعه به کادر درمان کشور کمک کند و در این عرصه از هیچ تلاشی دست بر نخواهد داشت. طرح مشترک امنیت سلامت محور در سطح شهر تهران با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و ارتقا سلامت جامعه انجام می شود و در این عرصه دستگاه های مختلف با ما همکاری خواهند کرد.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: تمامی رده های پلیس امروز در خدمت سلامت جامعه هستند. ۱۵۰ گشت مشترک از سایر دستگاه‌ها نیز به کمک پلیس خواهند آمد تا مصوبه ستاد ملی کرونا اجرا شود.همه واحدهای پلیسی موظف شده اند که هر کسی را که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرد و از ماسک استفاده نکرد را بوسیله بلندگو به او تذکر دهند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: 35 هزار ماسک رایگان تا به امروز میان مردم توزیع و گشت پلیس اماکن نیز در عرصه بازدید از اماکن فعال شده است. امروز در صدر ماموریت های ما، همکاری با ستاد ملی مقابله با کرونا است. نیاز است در این عرصه تمامی دستگاه ها پای کار آمده تا بتوان سلامت جامعه را حفظ کرد.

//انتهای پیام: 5

بیشتر بخوانید:

نظر شما