شناسهٔ خبر: 43583506 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

١١٠ هزار یورو تا بسته شدن پرونده برانکو

وکیل سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید این باشگاه برای بسته شدن پرونده برانکو باید حدود ١١٠ هزار یورو دیگر بپردازد. به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس پیش از استعفای مهدی رسول‌پناه مقدمات واریز ٨۵ هزار یورو دیگر را به حساب برانکو فراهم کرد و حالا دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ واریز این مبلغ به حساب موکلش را تایید کرد. در همین رابطه دارو بوشیچ اظهار کرد: ٨۵ هزار یورو دیگر به حساب برانکو واریز شد و حالا فقط ١٠ درصد یعنی حدود ١١٠ هزار یورو دیگر باید پرداخت شود تا پرونده به طور کامل بسته شود. پیش از این باشگاه پرسپولیس در چند مرحله مبالغ ٣٣٠ هزار یورو، ٢۵٠ هزار یورو و ۴١٠ هزار یورو واریز کرده بود و با توجه به پرداخت ٨۵ هزار یورو فعلی و ادعای وکیل برانکو مبنی بر پرداخت ١١٠ هزار یورو دیگر، به نظر می‌رسد سود ۵ درصد سالانه به طلب برانکو اضافه شده باشد. باشگاه پرسپولیس بعد از پرداخت این ١١٠ هزار یورو، باید حدود ٨٠ هزار فرانک هم بابت جریمه کمیته انضباطی فیفا، به حساب فدراسیون جهانی فوتبال واریز کند تا پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه باز شود.

چرا شجاع لوگو الریان را بوسید؟

شجاع خلیل زاده مدافع تیم الریان قطر درباره بوسیدن لوگو این باشگاه در روز معارفه اش توضیحاتی داد. به گزارش خبرآنلاین؛ شجاع خلیل‌زاده در خصوص عکسی که از او و بعد از عقد قرارداد با الریان قطر منتشر شده گفت: واقعا قصد نداشتم با این کار هواداران عزیز پرسپولیس را برنجانم اما یکی از مسئولان باشگاه از من خواست که این کار را انجام دهم. وی ادامه داد: شما بگویید وقتی یکی از مسئولان باشگاه این کار را از من درخواست کرد آیا می‌توانستم جواب منفی بدهم؟ متاسفانه یکسری از افراد از این عکس سواستفاده کردند اما خدا خودش شاهد هست که این کار را برای ناراحت کردن هواداران انجام ندادم. مسئول باشگاه از من چنین درخواستی داشت و من هم به درخواست او این کار را انجام داد. خلیل‌زاده تصریح کرد: قصد من ناراحت کردن هواداران عزیز پرسپولیس نبود چرا که آنها همیشه برای من محترم و مهم هستند. اگر این کار من باعث ناراحتی شده از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم که هیچ قصدی برای ناراحت کردن آنها نداشتم.

تیم ملی ایران به مصاف بوسنی مي‌رود 

در حالیکه رقیبان تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2022 بازی‌های دوستانه‌ای را برای فیفادی‌های پیش رو تدارک دیده اند تیم ملی ایران نیز با یک حریف اروپایی دیدار مي‌کند. به گزارش «ورزش سه» صفحه توئیتر تیم ملی بوسنی و هرزگوین اعلام کرد که تیم ملی این کشور در تاریخ دوازدهم نوامبر(22 آبان) یک دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی ایران برگزار مي‌کند. این مسابقه قرار است در ورزشگاه آسیم فرهاتوویچ‌هاسه شهر سارایوو انجام شود.  اما رقبای تیم ملی ایران نیز در روزهای فیفای پیش رو برای انجام بازی‌های دوستانه برنامه ریزی کرده اند. عراق و بحرین دو حریف اصلی تیم ملی ایران در دور دوم گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 در دو فیفادی پیش رو بازی‌هایی را با تیم‌های امارات، ازبکستان ، اردن و لبنان برگزار مي‌کنند. اما این برنامه ریزی تنها محدود به این تیم نیست چرا که دیگر تیم‌های مطرح آسیایی نیز در این روزهای فیفا که پیش رو است بازی‌های دوستانه خواهند داشت.
برنامه بازی‌های دوستانه
تیم ملی ایران- بوسنی و هرزگوین  12 نوامبر(22 آبان)
محل برگزاری: سارایوو- بوسنی
 

برچسب‌ها:

نظر شما